Πως κατάφεραν τα Ευρωπαικά αυτοκίνητα να ξεπερνούν σε αξιοπιστία τα Ιαπωνικά, που μεσουρανούσαν τα τελευταία χρόνια? Μήπως ήρθε η ώρα να ξεπεράσεις κι εσύ τις προκαταλήψεις σου ή προτιμάς να κυκλοφορείς με τις απόψεις του Παππού σου?
To Renault Megane TCe 130 GT-Line έφτασε στα χέρια μας στις 7 Οκτωβρίου του 2016 και αμέσως δημιούργησε θετικές προσδοκίες για τη δοκιμή διαρκείας, αφού φαινόταν πολύ καλό εξαρχής. Το μενού περιλαμβάνει ζάντες 18 ιντσών και απόχρωση μπλε του πάγου εξωτερικά, κομψά σπορ καθίσματα στο εσωτερικό.
Επιπλέον, μια ελαφριά υπογραφή στο πίσω μέρος, η οποία είναι «πάντα ωραία να κοιτάζεις», όπως αναφέρει ο συνάδελφος στο ημερολόγιο του. Σε γενικές γραμμές, οι προσδοκίες ήταν μεγάλες και η αρχική απάντηση φαίνεται να είναι θετική, λαμβάνοντας υπόψη το πλήρες πακέτο εξοπλισμού της έκδοσης GT-Line, που διαθέτει μεγάλη οθόνη με πλοήγηση, ραντάρ μακρινών αποστάσεων, αυτόματο κιβώτιο και 132 υπερτροφοδοτούμενους ίππους.