autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
6 φωτογραφίες »

Παντελής απουσία σκουριάς σε όλα τα σημεία, ακόμη και στις κοιλότητες. Αυτή ήταν η τελική ετυμηγορία του εμπειρογνώμονα της Dekra κ. Μάρκους Κόνσταντιν.

¶ψογο από πάσης άποψης

Διαβάστηκε από 48850 αναγνώστες - 5/10/2020

1. Φωτιστικά σώματα
Επιτέλους ένα μικρό αυτοκίνητο με κανονικό φωτισμό. Οι προβολείς B-Xenon συνιστούν στοιχείο των ακριβών εξοπλιστικών εκδόσεων, αξίζουν όμως κάθε ευρώ.

2 Καπάκι μπαταρίας 
Το καπάκι επικάλυψης της μπαταρίας είναι χαλαρό, προφανώς επειδή τοποθετήθηκε με μεγάλη πίεση και χωρίς τη δέουσα προσοχή. Η Fiat γνωρίζει το πρόβλημα και αντικατέστησε το «ευαίσθητο» καπάκι 

3. Αξιοπιστία 
Το πρώτο σετ από δισκόπλακες και τακάκια του 500 Χ λειτούργησε άψογα μέχρι το τέλος της δοκιμασίας. Η αλλαγή που ήταν να γίνει τώρα στον μπροστινό άξονα, θα κόστιζε περί τα 600 ευρώ. 

4. Συμπλέκτης 
Ο συμπλέκτης παρέδωσε πνεύμα στα τελευταία χιλιόμετρα. Αυτό θα μπορούσε να αποφευχθεί με μία εξαέρωση σύμφωνα με τον επικεφαλής της FCA. 

5. Τιμόνι 
Μια χαλαρή κλωστή στο τιμόνι δεν συνιστά δα και ιδιαίτερο λόγο ανησυχίας, από τη στιγμή που δεν έχει πειραχθεί η διακοσμητική ραφή. Αποπροσανατολισμού ναι, ανησυχίας όχι! 

6. Ευαισθησία
Προσοχή καρά την αλλαγή ελαστικού και κυρίως σε ό,τι αφορά στην τοποθέτηση του γρύλου για να μην προκαλέσετε ζημιά στο κάτω μέρος της επένδυσης της πόρτας και ιδιαίτερα στους συνδετήρες συγκράτησης.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει