6 φωτογραφίες »

Ford Mustang Mach-E: Ο ηλεκτροκίνητος Καβαλάρης

Διαβάστηκε από 3597 αναγνώστες - 6/11/2020

Το Ford Mustang Mach-E έχει ένα σπουδαίο όνομα. Ποντάρει, όμως, η Ford στο σωστό… άλογο με το ηλεκτροκίνητο SUV;

 
 

Ford : Bonus με 0,99% επιτόκιο και 8 χρόνια εγγύηση, μάθε περισσότερα Advertisement

Με το άκουσμα του ονόματος "Mustang" το μυαλό των περισσότερων σχηματίζει την εικόνα ενός πανίσχυρου αμερικανικού coupe, και όχι ενός SUV. Η έκπληξη γίνεται ακόμα μεγαλύτερη μόλις μαθαίνουμε ότι το συγκεκριμένο Mustang της Ford  θα εφοδιάζεται με ηλεκτροκινητήρα!



Έτσι, λοιπόν, αφήνουμε το ημερολόγιο να κυλήσει προς το μέλλον και, πιο συγκεκριμένα, στις αρχές του 2021, τότε δηλαδή, που η Ford θα λανσάρει επίσημα τη Mustang Mach-E, ένα ηλεκτροκίνητο SUV! Εντάξει, οι… γνώστες θα πουν ότι ο όρος "Mach" τους παραπέμπει στη δεκαετία του 1970 και στη Mustang Mach 1, ένα μοντέλο, με μήκος 4,71 μ. και πλάτος 1,88 μ., που πλησιάζει σε μέγεθος ένα Skoda Kodiaq. Ωστόσο, η Mustang του 2021 θα είναι ένα SUV, στο οποίο η κίνηση θα μεταδίδεται είτε μόνο στον πίσω άξονα είτε σε όλους τους τροχούς.



Σε ό,τι αφορά, δε, τους ηλεκτροκινητήρες, αυτοί θα είναι ισχύος 269, 290 ή 346 PS και θα τροφοδοτούνται από μία μπαταρία είτε 76 kWh είτε 99 kWh. Μάλιστα, στο μέλλον θα ακολουθήσει και μία ακόμα πιο ισχυρή έκδοση "GT" με 465 PS. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι μπαταρίες ζυγίζουν 477 (αυτή των 76 kWh) ή 596 κιλά (εκείνη των 99 kWh), ενώ, ανάλογα με την έκδοση, η αυτονομία κυμαίνεται μεταξύ 400 και 610 km (κατά WLTP).



Δεν μας επετράπη να οδηγήσουμε τη Mustang Mach-E, παρά μόνο να συνοδεύσουμε τον αρμόδιο υπάλληλο της Ford, που κάθισε στο εμπρός αριστερό κάθισμα, απλά για μερικά χιλιόμετρα. Στο μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου, ο χώρος είναι ευάερος, ενώ το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του cockpit είναι η οθόνη αφής των 15,5 ιντσών, η οποία στέκεται κάθετα, όπως η αντίστοιχη στα Tesla, και προβάλλει τις ενδείξεις του συστήματος πολυμέσων Sync-4. Όσον αφορά την πίσω σειρά θέσεων, δεν μπορούμε να πούμε πως εκεί είναι εξίσου άνετα τα πράγματα, όχι τόσο επειδή δεν είναι εντάξει ο διαθέσιμος χώρος όσο επειδή το πίσω ενιαίο κάθισμα είναι τοποθετημένο αρκετά χαμηλά.

Οι τιμές θα ξεκινούν (στη Γερμανία) από τα 46.900 ευρώ για τη Mustang Mach-E με κίνηση στους πίσω τροχούς, ισχύ 269 PS και μπαταρία 76 kWh. Η τιμή της επόμενης έκδοσης με μπαταρία 99 kWh και ισχύ 290 PS ξεκινά από τα 54.475 ευρώ, ενώ η τετρακίνητη έκδοση θα είναι διαθέσιμη με τιμή, που θα ξεκινά από τα 54.000 ευρώ.

Συμπέρασμα
Το Mustang Mach-E είναι μια σημαντική παρουσία με βολικό μέγεθος και άφθονους χώρους. Ήδη ανυπομονούμε για την πρώτη δοκιμή μας.