5 φωτογραφίες »

Η Auto Bild σχεδιάζει τo «εξηλεκτρισμένo» και πιο premium Audi A4

8/12/2020

Η έκτη γενιά των Audi A4 φέρνει αρκετές αλλαγές στο είδος κινητήρα και τον εσωτερικό εξοπλισμό. «Εξηλεκτρισμένη» και πιο πολυτελής σε δικτύωση η B10 θέλει να κερδίσει ξανά θέση στις προτιμήσεις του κοινού. Δείτε εικόνες από τα σχέδια της Auto Bild.

 
 

Τράκαρες; Επισκεύασε το οικονομικά εδώ

Από το 1994 κυκλοφορεί στις αγορές το premium μοντέλο Audi A4, το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα B της Volkswagen. Μετά από πέντε γενιές σειρών που περιελάμβαναν εκδόσεις sedan, station wagon αλλά και κάμπριο, η γνωστή μάρκα ετοιμάζεται να δημιουργήσει μία νέα φρέσκια επιλογή, την νέα σειρά Audi B10. Εξάλλου, η Audi A4 έχει χάσει αρκετά σε δημοφιλία στις παγκόσμιες αγορές με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και θέλει να αποκαταστήσει την θέση του.  
 
Σε τεχνικό επίπεδο, πραγματοποιούνται αρκετές συζητήσεις για το ποια τεχνολογία πρέπει να εφαρμοστεί. Τα σχέδια για την μετατροπή του νέου A4 στα πρότυπα των VW Golf και Skoda Octavia με την πλατφόρμα MQB της VW πολύ δύσκολα θα εγκριθούν.  Μια αλλαγή πλατφόρμας θα εξοικονομήσει έως και ένα δισεκατομμύριο ευρώ για επτά χρόνια κατασκευής. Όμως, η μετάβαση σε εγκάρσια εγκατεστημένους κινητήρες θα έβλαπτε την premium εικόνα του Audi, στοιχείο το οποίο θέλει να ενισχύσει η μάρκα με ακόμη πιο ακριβές fine-tune, περισσότερη αίσθηση πολυτέλειας, σε μία ανάμειξη των σειρών Α6 και Α4.


 
Μάλιστα, σύμφωνα με αναφορές, η Audi σκέφτεται να σταματήσει την παραγωγή allroad station wagon. Συγχρόνως, τα μεγάλης ισχύος μοτέρ θα χάσουν έδαφος. Πιο συγκεκριμένα, ο εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας θα υπάρχει μόνο στο Audi RS 4, ένα αυτοκίνητο μεγάλης απόδοσης στο οποίο χάρη στην ηλεκτρική ώθηση, θα προκύπτουν σχεδόν 500 άλογα ιπποδύναμη. Όσον αφορά τους diesel κινητήρες, ο V6 πιθανότατα θα εξαφανιστεί, ενώ ο τρίλιτρος TDI θα μπορούσε να αντικατασταθεί από υβριδικούς τετρακύλινδρους κινητήρες έως 350 ίππους. Αυτό σημαίνει ότι η εποχή του diesel στα μοντέλα S4 τελειώνει, λίγο αφότου παρουσιάστηκε με το facelift B9 S4 του 2019.
 
Σε κάθε περίπτωση, όλοι οι κινητήρες ανεξαρτήτως αν καίνε καύσιμο βενζίνης ή diesel, θα ενισχύονται και με ηλεκτρικό τρόπο. Ωστόσο, δεν αναμένεται μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ο μικρός αδελφός του e-tron GT αναμένεται να αντικατασταθεί από το 2023.
 
Πάντως, ακόμα κι αν η Audi εξακολουθεί να βασίζεται σε κινητήρες καύσης, το Α4 είναι πλήρως προσανατολισμένο για το μέλλον. Με άλλα λόγια, θα γίνει ακόμη πιο ψηφιακό, δικτυωμένο ακόμη περισσότερο με το περιβάλλον. Τα μοντέλα Audi επικοινωνούν ήδη με φανάρια στο Ingolstadt και το Düsseldorf, με αποτέλεσμα να γνωρίζουν ποιοι από τους φωτεινούς σηματοδότες των επόμενων δρόμων είναι πράσινοι. Το επόμενο A4 πηγαίνει ένα βήμα παρακάτω μιας και θα μπορούσε, για παράδειγμα, να συνδεθεί σε μηχανήματα εισιτηρίων στάθμευσης μέσω WiFi και Bluetooth και να πληρώνει αυτόματα.  Νέες λειτουργίες και ενημερώσεις πιθανώς δεν θα είναι διαθέσιμες μόνο όταν αλλάζει το μοντέλο ή ως εξοπλισμός σε ένα συνεργείο, αλλά θα εφαρμόζονται συνεχώς ασύρματα. Οι παραπάνω αναβαθμίσεις δεν αρκούν από μόνες τους επαναφέρουν στο A4 την παλιά του δυναμική.


 
Ο ανταγωνισμός δεν κοιμάται ποτέ, όταν είναι βασισμένος στην ίδια τεχνολογία. Το design και ο εξωτερικός σχεδιασμός αναλαμβάνουν δράση και καλούνται να κάνουν την διαφορά. Βολικό και ευχάριστο στο μάτι το Audi A4 ως sedan και avant station wagon πρέπει να ξεχωρίζει και για την εμφάνισή του. Το μπροστινό μέρος, ειδικότερα, θα μπορούσε κυριολεκτικά να δείξει περισσότερο επιθετικό πρόσωπο με τις έντονες γραμμές και τη σπορ γρίλια του, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες από το σκίτσο του γραφιστικού τμήμα της Auto Bild.


 
Οι Γερμανοί αισιοδοξούν ότι το νέο B10 της Audi που θα εμφανιστεί το 2022 θα κατορθώσει να κλείσει το κενό και να ανταγωνιστεί ξανά οχήματα της κατηγορίας του όπως η Mercedes C-Class και η BMW 3 Series.