Η Yamaha στον χώρο των αυτοκινήτων με κινητήρα 476 ίππων
Διαβάστηκε από 5688 αναγνώστες - 6/5/2021
Η Yamaha παρουσίασε έναν πρωτότυπο ηλεκτροκινητήρα, που είναι τόσο ισχυρός όσο αυτός της Porsche Taycan 4S. Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τον νέο ηλεκτρικό κινητήρα!
Ως φίρμα με πολλούς ομίλους, η Yamaha είναι σήμερα κατά πάσα πιθανότητα μια από τις ιαπωνικές εταιρείες, που κινείται σε πάρα πολλά διαφορετικά πεδία: Εκτός από μοτοσικλέτες και κινητήρες σκαφών, οι Ασιάτες κατασκευάζουν μέχρι και βιομηχανικό εξοπλισμό και συστήματα εκμετάλλευσης νερού. Η Yamaha γνωρίζει πολύ καλά τα πάντα γύρω από την κατασκευή του κινητήρα. Τα δίτροχά της βρίσκονται οπουδήποτε στην Ευρώπη μέχρι σήμερα, ενώ από το 1988 έως το 1997 η ομάδα συμμετείχε με τους κινητήρες της και στη Formula 1.
Βέβαια, εδώ και αρκετό καιρό, η εταιρεία έχει αφιερωθεί συν τοις άλλοις στην εξέλιξη ηλεκτροκινητήρων. Δε συνιστά έκπληξη, λοιπόν, το γεγονός ότι η Yamaha έχει στρέψει σχεδόν κατ αποκλειστικότητα την προσοχή της σε ένα ιδιαίτερα ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, που βρίσκεται στο στάδιο του πρωτοτύπου, ακόμη. Θα αποτελέσει η ίδια κίνηση μέρος του αρχικού σχεδίου για την πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα της Yamaha;
Ο νέος κινητήρας της Yamaha θα είναι τόσο ισχυρός όσο της Taycan 4S
Η Yamaha εργάζεται επί του παρόντος σε πρωτότυπους ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι μπορούν μετέπειτα να παραγγελθούν και από συνεργάτες του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μέχρι στιγμής, η ισχύς τέτοιων κινητήρων από τη Yamaha κυμαινόταν μεταξύ 48 και 272 PS, κάτι που δεν ισχύει τουλάχιστον και σε ό,τι αφορά την τελευταία προσπάθεια στη σειρά: Γιατί, η Porsche και η Yamaha ανακοίνωναν ότι με το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο θα είναι εφικτά έως και 476 PS, μια τιμή που θα κάνει το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο αυτόν τον καιρό έναν από τους πιο ισχυρούς ηλεκτρικούς κινητήρες της βιομηχανίας. Η ισχύς του εν λόγω κινητήρα αντιστοιχεί περίπου στη μόνιμη ισχύ διαρκείας του ηλεκτρικού συνόλου μιας Porsche Taycan 4S, η οποία ωστόσο θα κληθεί να χρησιμοποιήσει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες.
Ηλεκτρικός κινητήρας με ψύξη λαδιού, 800 Voltκαι μικρές διαστάσεις
Πέρα από την υψηλή ισχύ του, ο ιαπωνικός ηλεκτρικός κινητήρας θα διακρίνεται πάνω απ όλα για τις συμπαγείς διαστάσεις του. Ο επιλογέας αλλαγής σχέσεων και το ίδιο το σύστημα διεύθυνσης έχουν ενσωματωθεί στο κέλυφος του κινητήρα, εξοικονομώντας με αυτόν τον τρόπο χώρο. Ο κινητήρας ψύχεται από λάδι και, σύμφωνα με τη Yamaha, λειτουργεί με τάση 800 Volt. Πάντως, κι εδώ μπορούν να φανούν οι ομοιότητές του με τον κινητήρα των Porsche. Οι Ιάπωνες ελπίζουν πως θα είναι σε θέση να συνάψουν νέα συμβόλαια εξέλιξης για πρωτότυπα του είδους με εταιρείες από την ίδια τη χώρα της Άπω Ανατολής. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν μάλιστα, ήδη να παραγγείλουν.