Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

H ακραία η νέα Koenigsegg Gemera των 1.700 ίππων

Διαβάστηκε από 5777 αναγνώστες - 19/3/2020

Πρεμιέρα για την Koenigsegg! Με την Gemera η σουηδική φίρμα παρουσιάζει το πρώτο μοντέλο της με χώρο για τέσσερις επιβάτες και αποσκευές. Το Mega-GT είναι ισχύος 1.700 PS και μέγιστης ροπής 3.500 Nm, τιμές, που σαφώς εντυπωσιάζουν, αλλά η Gemera είναι ικανή για πολλά περισσότερα πράγματα!

Η Gemera είναι η πρώτη τετραθέσια Koenigsegg. Έχει ισχύ 1.700 PS και μέγιστη ροπή 3.500 Nm, αλλά, παρόλ αυτά, η αυτονομία της φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα. Με την Gemera γίνεται πραγματικότητα ένα όνειρο του ιδρυτή της εταιρείας, Christian von Koenigsegg. Από το 2003 εργάζεται στην ιδέα να συνδυάσει τις επιδόσεις ενός σπορ υπεραυτοκινήτου με την πρακτική χρήση και τις ευκολίες ενός τετραθέσιου μοντέλου. 17 χρόνια αργότερα, η Koenigsegg παρουσιάζει το αποτέλεσμα: την Gemera! Με την πρώτη ματιά το Mega-GT δείχνει όπως ένα σπορ αυτοκίνητο. Μόλις, όμως, ανοίξουν οι τεράστιες, προχωρημένης τεχνολογίας (katsad) πόρτες, γίνεται πλέον σαφές ότι η Gemera είναι ένα Gran Turismo με χώρο για τέσσερις επιβάτες. Η σχεδίαση είναι εντυπωσιακή και θυμίζει ταυτόχρονα το πρώτο Koenigsegg της ιστορίας, το πρωτότυπο CC του 1996.



Από την πλευρά τους, φουτουριστικές είναι οι κάμερες, που αντικαθιστούν τους εξωτερικούς καθρέφτες. Στην πίσω πλευρά σαφώς και εντυπωσιάζουν τα τελικά της εξάτμισης, που καταλήγουν αριστερά και δεξιά δίπλα από το γυάλινο κάλυμμα του κινητήρα. Η εικόνα θυμίζει αρκετά την Porsche 918 Spyder ή τη McLaren 600 LT. Το σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο προέρχεται από την Akrapovic. Το cockpit της Gemera είναι χαρακτηριστικά Koenigsegg. Ακόμα και στο πρώτο τετραθέσιό τους οι Σουηδοί διατήρησαν το στρογγυλοποιημένο παρμπρίζ, μαζί με τον κάθετα στεκόμενο υαλοκαθαριστήρα. Μέχρι και η γνωστή από τα μοντέλα CC και Agera γυάλινη οροφή υιοθετήθηκε από το Mega-GT. Τα μπροστινά καθίσματα είναι φτιαγμένα από carbon και ζυγίζουν μόλις 17 κιλά το καθένα. Χάρη στις ζώνες ασφαλείας, που είναι ενσωματωμένες στα καθίσματα, μπορούν οι συνεπιβάτες, ακόμα και στις πίσω θέσεις, να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται με άνεση. Επιπλέον, η Koenigsegg υπόσχεται ότι τα πίσω καθίσματα είναι τόσο άνετα όσο τα μπροστινά. Μάλιστα, όλα τους είναι αεριζόμενα και θερμαινόμενα.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις