Από κάμπριο SUV μέχρι ηλεκτρικό ετοιμάζει η Volkswagen.
Η VW αυξάνει το ρυθμό ανάπτυξης στην δημοφιλή κατηγορία των SUV. Θα υπάρξουν τέσσερα νέα μοντέλα μέχρι το 2020, από E-SUV έως και κάμπριο
Σε παγκόσμιο επίπεδο όλα γυρίζουν γύρω από τα SUV. Ένα στα τρία καινούργια αυτοκίνητα που πουλήθηκαν το περασμένο έτος, ήταν ένα από τα τελευταίας τεχνολογάς all - rounder.
Η VW, αν και αρκετά ασυνήθιστο, δεν παίζει τον πρώτο ρόλο. Αν και το Tiguan είναι στην τρίτη θέση με 719.000 αντίτυπα να έχουν πουληθεί, παίζει σε ένα πρωτάθλημα με ανταγωνιστές το Hyundai Tucson και τον Haval H6 από την Κίνα. Το Honda CR-V, 757.000 αυτοκίνητα και το Toyota RAV4, με 801.000 αντίτυπα, βρίσκονται στην πρώτη θέση. Ως εκ τούτου, δεν είναι περίεργο το γεγονός ότι ο προϊστάμενος της VW Herbert Diess ως μία από τις πρώτες επίσημες ενέργειές του, έδωσε το πράσινο φως στο T Roc και σε τέσσερα ακόμη νέα μοντέλα. Θα είναι διαθέσιμα στην αγορά, από την ερχόμενη άνοιξη.
Η εκκίνηση γίνεται από το T-Cross, ένα κοντό off-road αυτοκίνητο 4,11 μέτρων, το οποίο μοιράζεται το μεγαλύτερο μέρος της τεχνολογίας του με το Polo. Στην Ευρώπη, η VW έχει εμπιστοσύνη σε μεγέθη όσο του Tiguan. Για την παγκόσμια αγορά, ιδιαίτερα για τις μεγάλες ποσότητες στην Κίνα και τις ΗΠΑ, το T-Cross είναι ένα μέγεθος πολύ μικρό.
Το Tiguan θα λάβει ένα εκτεταμένο facelift το επόμενο έτος. Το εμπρός τμήμα εξομαλύνεται με το στυλ να θυμίζει Touareg, αλλά πολύ πιο σημαντικό είναι η αναθεώρηση στο εσωτερικό.
Μεγαλύτερες οθόνες και έξυπνο φωνητικό έλεγχο, παρόμοιο με το σύστημα MBUX της Mercedes, βρίσκονται στη λίστα εργασιών. Υπάρχει επίσης βελτίωση στη ρύθμιση της ανάρτησης και του συστήματος διεύθυνσης. Αυτό είναι τα μόνα που χρειάζεται, καθώς το Tiguan είναι ένα από τα καλύτερα SUV στην κατηγορία του.
Το E-SUV είναι παρόμοιο σε μέγεθος με αυτό του Tiguan, αλλά χάρη στην εξοικονόμηση χώρου από τις μπαταρίες που βρίσκονται στο κάτω μέρος του οχήματος, προσφέρει το ίδιο χώρο με το Touareg. Επιπλέον, η VW θέλει φαίνεται να έχει λύσει τα προβλήματα της ηλεκτρονικής κινητικότητας. Η αυτονομία φτάνει τα 500 χιλιόμετρα, μια λειτουργία γρήγορης φόρτισης γεμίζει τις μπαταρίες μέσα σε 30 λεπτά έως 80 τοις εκατό και η τιμή είναι στο επίπεδο ενός καλά εξοπλισμένου Tiguan με ντίζελ.
H VW προσπαθεί να συνδυάσει τη φιλοσοφία των σπορ και κάμπριο αυτοκινήτων, με αυτή των SUV. Έτσι, από το τέλος του 2019, το T-Roc θα κατασκευαστεί ως κάμπριο στο Karmann του Osnabrück. Το πρωτότυπο, είναι το επιτυχημένο Range Rover Evoque.
Συμπέρασμα: Αυτά τα νέα μοντέλα SUV θα μειώσουν το χάσμα μεταξύ της VW και των ανταγωνιστών της. Το συμπαγές T-Cross ταιριάζει απόλυτα στη καθημερινότητα, το I.D. Ο Crozz λύνει τα ηλεκτρικά προβλήματα, το κάμπριο T-Roc θα λατρευτεί από τυος οπαδούς του ανοιχτού Golf και το Tiguan είναι καλύτερο από ποτέ.