Η εικόνα στο εσωτερικό του Lexus UX είναι η γνωστή εικόνα την οποία συναντάμε στο εσωτερικό ενός Lexus και η οποία χαρακτηρίζει τα περισσότερα μοντέλα της μάρκας, έχοντας ως κύρια στοιχεία την πολυτέλεια, την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και το εξαιρετικό φινίρισμα. Οι θέσεις είναι άνετες και με όμορφες επενδύσεις, ενώ ακόμη και το κεντρικό τούνελ είναι επενδυμένο αριστερά-δεξιά για την προστασία των γονάτων.
Η πολυτέλεια ήταν και είναι άλλωστε πάντα στο επίκεντρο για την ιαπωνική εταιρεία. Σε ότι αφορά στους επιμέρους διακόπτες αυτοί είναι μεν στη σωστή θέση, όχι όμως και τόσο εύχρηστοι και ιδιαίτερα το Touchpad, το οποίο εκτός από το ότι απαιτεί ένα εύλογο διάστημα εξοικείωσης δεν είναι πάντα «συνεργάσιμο».
Με το Lexus UX κινηθήκαμε σε μια μεικτή διαδρομή, η οποία αποτελούνταν από ένα κομμάτι εθνικής οδού και ένα άλλο από επαρχιακούς δρόμους, καθώς μόνο έτσι θα μπορούσαμε να έχουμε σαφή και πλήρη εικόνα για την οδική του συμπεριφορά. Οι εντυπώσεις που μας άφησε το Iαπωνικό SUV στο δρόμο κρίνονται σε γενικές γραμμές θετικές.
Πιο συγκεκριμένα, η συνεργασία βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρια είναι εξαιρετική, ενώ το αμάξωμα έχει πολλές περισσότερες δυνατότητες από όσες του παρέχει ο κινητήρας. Το Lexus πατάει γερά στο δρόμο εξαλείφοντας με μαεστρικό τρόπο μικρές ή μεγαλύτερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, εξασφαλίζοντας συνάμα καλά επίπεδα άνεσης στο εσωτερικό. Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες ενώ το τιμόνι έχει μέτρια αίσθηση, αλλά καλή πληροφόρηση. Ένα σημείο το οποίο χρήζει το δίχως άλλο αναφορά στο ταξίδι με το ιαπωνικό SUV είναι, η ησυχία η οποία επικρατεί στο εσωτερικό.
Είναι μάλιστα τέτοια η ησυχία που νομίζεις ότι είσαι αποκομμένος από τον έξω κόσμο. Όλα αυτά βεβαίως σε κανονικούς ρυθμούς οδήγησης, γιατί με το που θα αποφασίσεις να πατήσεις τέρμα το γκάζι, o θόρυβος όπως είναι λογικό, αυξάνεται, όπως και η κατανάλωση.
Συμπέρασμα
Το Lexus UX 250h αποτελεί μια καλή εναλλακτική επιλογή ανάμεσα στους ανταγωνιστές της κατηγορίας του. Σίγουρα θα τραβήξει τα βλέματα με την ιδιαίτερη αισθητική του και τον σχεδιασμό του.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr