autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Mazda CX-80 e-Skyactiv-D: Οδηγούμε το SUV-ναυαρχίδα της Mazda
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mazda CX-80 e-Skyactiv-D: Οδηγούμε το SUV-ναυαρχίδα της Mazda

25/10/2024

Από 61.500 ευρώ το κορυφαίο SUV της Mazda στην χώρα μας
Διαθέσιμο σε 2 plug-in υβριδικές εκδόσεις, βενζίνη και diesel
7-θέσια και 6-θέσια διαρρύθμιση εσωτερικού
Ποιοτικά υλικά και πλήρης εξοπλισμός

Από 61.500 ευρώ το κορυφαίο SUV της Mazda στην χώρα μας

Για όσους δεν αρκούνται στους χώρους του CX-60, η Mazda προνοεί και προσφέρει το CX-80. Το νέο CX-80 αποτελεί την ναυαρχίδα των SUV της μάρκας για την Ευρώπη, με μόνο μεγαλύτερο μοντέλο το CX-90 που προσφέρεται σε Αμερική και άλλες λίγες χώρες εκτός ευρωπαϊκής ένωσης. Με εμφανή στοιχεία του τρέχοντος σχεδιαστικού ύφους της Mazda, το CX-80 αποτελεί ένα κομψό και σοβαρό SUV. Τα μπροστινά LED φώτα και η μεγάλη χρωμιομένη μάσκα μας είναι γνωστά από το CX-60, με τις διαφορές να εντοπίζονται κυρίως στο μέγεθος. Με συνολικό μήκος που πλησιάζει τα 5 μ., σίγουρα έχει επιβλητικό χαρακτήρα στον δρόμο και οι διαστάσεις του το τοποθετούν αντιμέτωπο με τα Mercedes GLE και BMW X5. Οι μεγάλες ζάντες 20 ιντσών ολοκληρώνουν το εξωτερικό του look, ψηλώνοντας το μεγάλο SUV και υπογράφοντας πως πρόκειται για ένα premium αυτοκίνητο. Γι ΄ αυτούς τους λόγους η αρχική τιμή κοντά στα 61.500 ευρώ στην χώρα μας φαίνεται λογική και δικαιολογημένη.

Διαθέσιμο σε 2 plug-in υβριδικές εκδόσεις, βενζίνη και diesel

Το CX-80 εξοπλίζεται με δύο διαφορετικούς κινητήρες που και οι δύο βοηθούνται με την ύπαρξη plug-in υβριδικού συστήματος 48V. Στην τιμή που προαναφέρθηκε, αγοράζει κανείς την πετρελαιοκίνητη έκδοση που οδηγήσαμε, με τον κινητήρα 3,3 λτ. συνδυαστικής απόδοσης (με το ηλεκτρικό μοτέρ) 254 ίππων και 550 Nm ροπής ώστε να κινήσουν το μεγάλο SUV. Για την βενζινοκίνητη plug-in υβριδική έκδοση που εξοπλίζεται με τον κινητήρα 2.5 λτ και έχει συνδυαστική απόδοση 327 ίππων και 500 Νm ροπής, οι τιμές ξεκινάνε από τα 63.691 ευρώ. Το κοινό υβριδικό σύστημα με μπαταρία 17,8 kWh και στις δύο περιπτώσεις είναι ικανό να παρέχει 60 χλμ. μετακίνησης του SUV ως αμιγώς ηλεκτρικό. Όσον αφορά την diesel έκδοση που οδηγήσαμε, ο κινητήρας είναι ήσυχος και παρέχει την απαραίτητη δύναμη ώστε το SUV των 2,1 τόνων να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8,4 δλ. και να φτάνει την τελική ταχύτητα των 219 χλμ./ώρα. Το CX-80 είναι αποκλειστικά τετρακίνητο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων και στον δρόμο κινείται άνετα, γρήγορα και ήσυχα.

7-θέσια και 6-θέσια διαρρύθμιση εσωτερικού

Το SUV-ναυαρχίδα της Mazda παρέχει τόσους χώρους που διατίθεται ως 6-θέσιο και 7-θέσιο. Ουσιαστικά, υπάρχουν δύο διαρρυθμίσεις καθισμάτων. Για την 6-θέσια έκδοση υπάρχουν τρεις σειρές καθισμάτων με δύο καθίσματα σε κάθε μία, ενώ για την 7-θέσια ισχύει η κλασική διαρρύθμιση με την μεσαία σειρά να έχει τρία καθίσματα. Σύμφωνα με την Mazda, η τρίτη σειρά μπορεί να φιλοξενήσει άτομα με ύψος μέχρι τα 1,70 μ. Στην μεσαία σειρά παρόλα αυτά υπάρχει αρκετός χώρος για το κεφάλι και τα γόνατα των επιβατών. Το CX-80 διατίθεται σε 5 διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού. Η εισαγωγική έκδοση είναι η Exclusive και διατίθεται ως 7-θέσια, ενώ οι ανώτερες Homura και Homura Plus προσφέρουν την δυνατότητα να εξοπλιστούν με έξι θέσεις. Στις κορυφαίες Takumi και Takumi Plus, η μεσαία σειρά καθισμάτων αποκτά περισσότερη άνεση καθώς αποκτά αεριζόμενα καθίσματα και κεντρική κονσόλα.

Ποιοτικά υλικά και πλήρης εξοπλισμός

Η μεγάλη πανοραμική οροφή με την οποία μπορεί να εξοπλιστεί το CX-80 σίγουρα καταπολεμά το αίσθημα συνωστισμού σε μια καμπίνα επτά θέσεων. Η προσέγγιση της Mazda είναι πολύ ενδιαφέρουσα στην σχεδίαση του εσωτερικού αλλά και του χειρισμού των λειτουργιών του αυτοκινήτου. Σε μια εποχή πλήρους ψηφιοποίησης και οθονών αφής η μάρκα επιλέγει να χρησιμοποιεί και «παραδοσιακά» κουμπιά που σαφώς έχουν καλή αίσθηση και δίνουν πολυτελές ύφος στην καμπίνα. Αυτό δεν σημαίνει πως το μεγάλο SUV είναι ρετρό και υστερεί σε εξοπλισμό. Αντιθέτως, διαθέτει περιμετρική κάμερα 360 μοιρών, head-up display και κεντρική οθόνη 12,3 ιντσών που μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μέσω αφής. Ακόμα, υπάρχει κάμερα αναγνώρισης του οδηγού για να ρυθμιστεί ανάλογα η θέση οδήγησης και αναγνώριση φωνητικών εντολών. Τα υλικά στο εσωτερικό είναι πολύ καλά σε ποιότητα και χρησιμοποιούνται κυρίως δέρμα και υφάσματα. Πλαστικές επιφάνειες υπάρχουν μόνο όπου δεν γίνονται αντιληπτές.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις