9 φωτογραφίες »

Mercedes-AMG GT Black Series: Ο Επαναστάτης

Διαβάστηκε από 2674 αναγνώστες - 15/10/2020

Σημαντικές καινοτομίες στην λειτουργία του κινητήρα και την έννοια της αεροδυναμικής εφαρμόζει το νέο μοντέλο Mercedes-AMG GT Black Series, που έρχεται στην αγορά διαθέτοντας τον πιο ισχυρό κινητήρα στην ιστορία της!

 
 
Το μοντέλο Mercedes-AMG GT Black Series θα μπορούσε να πει κανείς ότι αποτελεί την ναυαρχίδα των νέων αυτοκινήτων που ετοιμάζεται να εγκαινιάσει η AMG το προσεχές χρονικό διάστημα. Στην πραγματικότητα το Mercedes-AMG GT Black, που θα κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2021, ξεχωρίζει για τον πιο ισχυρό κινητήρα που έχει δημιουργήσει ποτέ ο συγκεκριμένος κολοσσός, τον άκρως αποδοτικό V8 4 λίτρων κινητήρα που έχει ως αποτέλεσμα ιπποδύναμη 730 άλογα και 800 Nm κιλά ροπής.  Στην πορεία, βέβαια, θα διαπιστώσετε περισσότερες αλλαγές που εξηγούν το μοναδικό αποτέλεσμα. Ενδιαφέρουσα, άλλωστε είναι η τεχνολογία που εφαρμόστηκε στο έκτο κατά σειρά προϊόν στην συγκεκριμένη σειρά.

Πιο συγκεκριμένα, σε forum που έλαβε χώρα στο Άαχεν της Γερμανίας και στο οποίο παρουσιάζονται καινοτόμες ενέργειας στον τομέα της τεχνολογίας, η Mercedes παρουσίασε τις τροποποιήσεις που «κρύβονται» πίσω από το super sport αυτοκίνητο. Οι αλλαγές δεν περιορίζονται μόνο στην προσθήκη ενός τροποποιημένου V8 τετράλιτρου κινητήρα και την εξοικονόμηση του συνολικού βάρους, αλλά περιλαμβάνουν επιπλέον ενέργειες ανάπτυξης και βελτίωσης στο κομμάτι της αεροδυναμικής. Απώτερος στόχος, η πιο ισχυρή στην έννοια της απόδοσης έκδοση AMG στην ιστορία της Mercedes!
 
Πρεμιέρα για τον πανίσχυρο κινητήρα M 178 LS2
Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, συνεπώς σε ένα αυτοκίνητο τα πάντα ξεκινούν από τον κινητήρα, εφόσον θέλουμε να σχολιάσουμε την απόδοσή του. Ο διπλό turbo κινητήρας τεσσάρων λίτρων V8 που έχει δοκιμάσει και αξιολογήσει η Mercedes είναι η κινητήρια δύναμη. Στο παρελθόν, το AMG GT 4-door 63 S είχε ως μάξιμουμ ιπποδύναμη 639 άλογα.



Ξεχάστε το! Η νέα Mercedes-AMG GT Black Series εξοπλίζεται με οκτακύλινδρο V κινητήρα για 730 άλογα, ενώ παράλληλα βρίσκουμε turbo με νέα ρουλεμάν και μεγαλύτερους κομπρέσορες που δίνουν συμπιεσμένο αέρα κατά 200 κιλά περισσότερο συγκριτικά με μία AMG GT R. Εκτός όλων των παραπάνω, δεν υπάρχει πλέον ο στροφαλοφόρος άξονας μέσω στα έμβολα του κινητήρα, μιας και στην θέση του σταυροειδούς σχήματος άξονα με γωνία 90 μοιρών βρίσκεται ένα επίπεδος με γωνία στις 180 μοίρες. Ο νέος αυτός σχεδιασμός του άξονα συμβάλλει στην εξοικονόμηση βάρους, διότι πλέον χρειάζεται λίγα ή και καθόλου αντίβαρα. Με τον τρόπο αυτό, αναβαθμίζεται και η αντίδρασή του. Μολονότι η μέγιστη ταχύτητα έχει μειωθεί στις 7.200 στροφές ανά λεπτό, οι μεμονωμένοι κύλινδροι γεμίζουν περισσότερο και σε υψηλότερες ταχύτητες. Ουσιαστικά, η Mercedes τροποποίησε τον κινητήρα και την λειτουργία του συνολικά, καθιερώνοντας την ονομασία M 178 LS2 που χρησιμοποιείται αποκλειστικά στα μοντέλα Black Series.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει