Μικρά SUV | Μικρά | Οικογενειακά SUV | Premium | Electric
Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+: Οδηγήσαμε την cabrio «κυρία» των 585 PS
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+: Οδηγήσαμε την cabrio «κυρία» των 585 PS

Διαβάστηκε από 3514 αναγνώστες - 4/5/2022

Οδηγήσαμε στην πίστα της Bridgestone την Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+, με τους 585 ίππους να περνούν στους 4 τροχούς και να εξιτάρουν τις αισθήσεις με το βρυχηθμό τους. Ακολουθήστε μας σε ένα ταξίδι με 260+ χλμ/ώρα με την οροφή ανοιχτή!

Cabrio, V8 με δύο turbo και 585 άλογα: Ιδού η Mercedes-AMG SL 63 4MATIC+

Το 1952, η Mercedes δημιούργησε την 300 SL, ένα θρυλικό μοντέλο που έγραψε ιστορία και αποτελεί ένα ορόσημο όχι μόνο της εταιρείας, αλλά και της παγκόσμιας αυτοκίνησης. 70 χρόνια μετά, η Mercedes-AMG SL είναι πια εδώ, αποκλειστικά εξελιγμένη από το τμήμα της AMG και δηλώνει πανέτοιμη να μας εντυπωσιάσει.

Το αυτοκίνητο αποτελεί φόρο τιμής στα cabrio του παρελθόντος, αφού η οροφή της είναι υφασμάτινη, ενώ ο σχεδιασμός της είναι μια ωδή στην 300 SL. Το μακρύ, φουσκωμένο καπό με τα διπλά νεύρα, η φαρδιά εμπρός μάσκα, η κοντή «ουρά», όλα τα στοιχεία-κλειδιά είναι εκεί και διατυμπανίζουν πως πράγματι εδώ έχουμε τον απόγονο της εμβληματικής «Gullwing».

Πολυτελέστατο roadster με 585 ίππους η Mercedes SL

 


Το μοντέλο που είχαμε τη χαρά να οδηγήσουμε στην πίστα της Bridgestone ήταν η κορυφαία έκδοση SL 63 4MATIC+ με 585 άλογα και 800 Nm ροπής. Η κίνηση μεταδίδεται στους 4 τροχούς, ενώ το μοντέλο παράλληλα έχει και τετραδιεύθυνση, προκειμένου να είναι πιο ευκίνητο στην πόλη και να έχει την απόλυτη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, οι οποίες, πιστέψτε μας, έρχονται στο άψε-σβήσε. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η επιτάχυνση σταματά στα 315 χλμ/ώρα.

Μπαίνοντας στο cockpit της Mercedes SL 63 σε πιάνει δέος. Η ποιότητα στην καμπίνα είναι παραπάνω από κορυφαία, και το design συνδυάζει τον άκρατο δυναμισμό με την πολυτέλεια. Ακολουθώντας τη σχεδιαστική γλώσσα της εταιρείας, οι αεραγωγοί είναι εμπνευσμένοι από τους έλικες των αεροπλάνων, ενώ στο τελείωμα της φαρδιάς κεντρικής κονσόλας δεσπόζει η μεγάλη, κάθετη οθόνη αφής 11,9 ιντσών.

Ήχος-μαγεία και εξαιρετική ποιότητα κύλισης




Βάζοντας εμπρός την cabrio «κυρία», ανακαλύπτεις πως εκτός από το πολυτελές πρόσωπο έχει και ένα δεύτερο, πιο «ωμό». Οι 585 ίπποι του V8 twin turbo μοτέρ δίνουν το «παρών» με έναν μπάσο ήχο, που προδιαθέτει οδηγό και θεατές για το τι θα ακολουθήσει. Πιέζοντας περισσότερο το πόδι στο γκάζι, το γουργουρητό γίνεται πιο θορυβώδες και «άγριο», ειδικά όταν έχεις τη ρύθμιση της εξάτμισης στην sport επιλογή. Όσο ανεβαίνουν οι στροφές, τόσο ο ήχος γίνεται πιο εθιστικός και λυσσαλέος, ενώ στο άφημα του γκαζιού μία στριγκλιά ενημερώνει πως οι «μάγοι» της AMG, εκεί στο Affalterbach, έχουν κάνει άριστα τη δουλειά τους. Η ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, με το αυτοκίνητο να ρολάρει με άνεση και την αβυσσαλέα ροπή να είναι διαθέσιμη από χαμηλά.


Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου »