autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
2 φωτογραφίες »

Ο σχεδιαστικός οίστρος φαίνεται να εξαντλήθηκε στο υπόλοιπο αμάξωμα, καθώς το πίσω τμήμα της B-Class είναι μάλλον λιτό, στερούμενο σχεδιαστικής φαντασίας και τόλμης.

Οδηγώντας

20/2/2019

Για τη δοκιμή μας επιλέξαμε μια B200d, η οποία εφοδιάζεται με το νέο 2λιτρο τετρακύλινδρο μοτέρ με τον κωδικό OM 654q, ο οποίος βασίζεται στην OM 654 και αποδίδει στην περίπτωση μας 150 ίππους. Ο κινητήρας πληροί ήδη και στις δύο εκδοχές του (200d & 220d) τις προδιαγραφές περί εκπομπής ρύπων Euro 6d, οι οποίες θα ισχύσουν από το 2020. Σους γεμάτους στροφές επαρχιακούς δρόμους της Ισπανίας, στους οποίους κινηθήκαμε κατά βάση, διαπιστώσαμε, ότι η B-Class είναι αρκετά ισορροπημένη και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Η ανάρτηση λειτουργεί υποδειγματικά φιλτράροντας τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, παρά την παρουσία των ζαντών 19 ιντσών, ακόμη και στη σπορ λειτουργία. Διαθέσιμες είναι συνολικά οι λειτουργίες: individual, Sport, Comfort & Eco. Το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων λειτουργεί ιδανικά, άμεσα και αθόρυβα ως προς την αλλαγή των σχέσεων. Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και σαφές ως προς την πληροφόρηση. Αυτό που ίσως ενοχλήσει είναι ο θόρυβος του κινητήρα από τις 4.000 σ α. λ. και πάνω, ο οποίος είναι πάντως οικονομικός, καθώς με σχετικά γρήγορη οδήγηση η κατανάλωση ανήλθε σε 7,2 λίτρα (4,2- 4,5 λίτρα η εργοστασιακή τιμή για την B200d). 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει