autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Σύγχρονο και διαχρονικό ταυτόχρονα η νέα G-Class.

Mercedes G-Class.Πολυτέλεια εντός και εκτός

12/4/2019

39 χρόνια μετά το ντεμπούτο της 1η G-Class, η Mercedes φέρνει ένα ολοκαίνουργιο και υπερσύγχρονο μοντέλο που μοιάζει όμως αρκετά ακόμα και με την πρώτη γενιά.

39 χρόνια μετά το ντεμπούτο της 1η G-Class, η Mercedes φέρνει ένα ολοκαίνουργιο και υπερσύγχρονο μοντέλο που μοιάζει όμως αρκετά ακόμα και με την πρώτη γενιά.

Με την νέα G-Class μπορείς να κάνεις πολλά που δεν μπορούσες στην προηγούμενη γενιά. Αρχικά μπορείς να κρατάς το τιμόνι με το ένα χέρι και με το άλλο να  πηγαίνεις στα διάφορα menu του αυτοκινήτου μέσω της οθόνης αφής.  Στην προηγούμενη γενιά ήταν αδύνατον, πρώτον επειδή δεν υπήρχαν τόσα menu και δεύτερον και πιο σημαντικό επειδή έπρεπε να κρατάς με τα 2 χέρια το τιμόνι για να αντέξετε την παλινδρομική κίνηση της ανάρτησης. Ο απαρχαιωμένος μπροστινός άκαμπτος άξονας έδωσε την θέση του σε μια ολοκαίνουργια ανεξάρτητη μπροστινή ανάρτηση ενώ το τιμόνι είναι πλέον ηλεκτρικά υποβοηθούμενο. 




Αν και η ρύθμιση της ανάρτησης παραμένει σφιχτή, η βελτίωση που έχει σημειώσει είναι τεραστία. Οδηγώντας σε επαρχιακό δίκτυο, μας εξέπληξε η λειτουργία της ανάρτησης του AMG G 63 ενώ πλέον στρίβει με μεγαλύτερη ακρίβεια και ασφάλεια. Στο δρόμο δεν θυμίζει σε τίποτα της προηγούμενες γενιές. Τα νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ προσφέρουν εξαιρετική άνεση και κρατούν έξω από την καμπίνα όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Μοναδική παραφωνία είναι  ο θόρυβος στις υψηλές ταχύτητες  αλλά αυτό είναι αναμενόμενο και λογικό για ένα αυτοκίνητο ύψους 1,97μ και με σχεδόν κάθετο παρμπρίζ. 

Όταν αποφασίσετε να πατήσετε τις πανάκριβες ζάντες της θηριώδους G-Class εκτός δρόμου τότε το αυτοκίνητο μεταμορφώνεται από ένα πολυτελές SUV σε ένα σκληροτράχηλο εκτός δρόμου όχημα που κανένα εμπόδιο δεν δείχνει να μπορεί να την σταματήσει. 




Το νέο αμάξωμα αν και μοιάζει σχεδιαστικά με το παλιό καταφέρνει να είναι 6 εκατοστά φαρδύτερο και 5εκ μακρύτερο και εξασφαλίζει περισσότερο διαθέσιμο χώρο για τους επιβάτες. Η επιβίβαση ή καλύτερα ανάβαση στο αυτοκίνητο δεν δημιουργεί προβλήματα και 5 επιβάτες θα φιλοξενηθούν με μεγάλη άνεση χωρίς την παραμικρή παραχώρηση. Τα καθίσματα είναι ψηλά τοποθετημένα, οι πλάτες έχουν σχεδόν κάθετη κλίση ενώ όλα τα υπόλοιπα βρίσκονται στα πολύ υψηλά πρότυπα της Mercedes. 
 
Στο ταμπλό υπάρχει πλέον μια μεγάλη οθόνη αφής και μερικά κουμπιά για ορισμένες λειτουργίες. Ο πίνακας οργάνων  είναι πλέον ψηφιακός και μάταια θα ψάξετε για βελόνες και αναλογικά όργανα. Όλα είναι τέλεια δηλαδή στο νέο μοντέλο;


 
 
Δυστυχώς όχι, εκεί που πονάει ακόμα είναι στον τομέα της κατανάλωσης καθώς τα 15λτ. για κάθε 100χλμ που ζητάει είναι πολλά και αυτό το νούμερο μπορεί να διπλασιαστεί κατά την πλήρη επιτάχυνση. Το φθινόπωρο αναμένεται ένας νέος 6κύλινδρος diesel κινητήρας που θα είναι πιο οικονομικός από αυτόν της βενζίνης.
 
Συμπέρασμα 
Η νέα G-Class είναι πολύ πιο άνετη σε σχέση με το παρελθόν, με καλύτερη συμπεριφορά εντός δρόμου ενώ κατάφερε και κράτησε αναλλοίωτα τα offroad χαρακτηριστικά της. Με λίγα λόγια μπορεί να κάνει τα πάντα καλύτερα σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις