Mitsubishi ASX HEV: Οδηγούμε το μικρό SUV που υπέστη ολικό facelift
Από 23.990 στην Γερμανία, ολοκαίνουρια οθόνη multimedia
Τρείς επιλογές βενζινοκινητήρα και πλήρως υβριδική έκδοση
Προορισμένο για ήρεμη, άνετη και οικονομική μετακίνηση
Πλέον με διακριτές εξωτερικές αλλαγές από το «αδερφικό» Renault Captur
Δεν έχει περάσει ούτε ένας χρόνος από τότε που η νέα γενιά Mitsubishi ASX κυκλοφόρησε και ήδη υπέστη facelift. Βασισμένο πάνω στο ίδιο ακριβώς Renault Captur, το μοντέλο του 2023 πριν υποστεί το facelift ήταν πανομοιότυπο με το Renault και οι αλλαγές περιορίζονταν μόνο σε διαφορετικά σήματα της μάρκας. Πλέον, το νέο ASX θέλει να ξεχωρίσει από το Captur καθώς διαθέτει διαφορετική σχεδίαση μπροστινής μάσκας, νέο προφυλακτήρα και ανασχεδιασμένο καπό.
Από 23.990 στην Γερμανία, ολοκαίνουρια οθόνη multimedia
Οι πρώτες τιμές στην Γερμανία ανακοινώνουν πως το νέο ASX διατίθεται με αρχική τιμή 23.990 ευρώ, ενώ η πλήρως υβριδική έκδοση του ξεκινά από τα 29.990 ευρώ. Σε αυτές τις τιμές, δεν έχει ανανεωθεί μόνο σχεδιαστικά. Εσωτερικά, μια νέα κεντρική οθόνη multimedia τραβάει την προσοχή με μέγεθος 10,4 ιντσες, η οποία διαθέτει Google Maps, Assistant με χρήση φωνητικών εντολών και φυσικά Apple CarPlay και Android Auto. Παράλληλα, μια μεγάλη οθόνη υπάρχει και πίσω από το τιμόνι προβάλλοντας τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό.
Τρείς επιλογές βενζινοκινητήρα και πλήρως υβριδική έκδοση
Το μικρό SUV διατίθεται με τρείς διαφορετικούς βενζινοκινητήρες. Ο κινητήρας 1,0 λτ. αποδίδει 91 ίππους, ενώ ο κινητήρας 1,3 λτ. 140 ίππους με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή 158 ίππους με 7-τάχυτητο αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Η έκδοση που οδηγήσαμε είναι πλήρως υβριδική, ονομαζόμενη HEV από την Mitsubishi, και εφοδιάζεται με κινητήρα 1,6 λτ. ισχύος 94 hp. Με την βοήθεια ηλεκτρικού μοτέρ 49 hp που τροφοδοτείται από μπαταρία 1.2 kWh το υβριδικό μοντέλο έχει συνδυαστική απόδοση 143 ίππων και 148 Nm ροπής. Αυτά είναι ικανά να βοηθήσουν το ASX να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 10 δλ. και να φτάσει την τελική ταχύτητα των 170 χλμ./ώρα. Παρόλα αυτά, ο πραγματικός σκοπός του είναι η οικονομία καυσίμου.
Προορισμένο για ήρεμη, άνετη και οικονομική μετακίνηση
Το νέο Mitsubishi ASX διαπιστώσαμε πως κινείται ομαλά στον δρόμο με την χρήση του ηλεκτροκινητήρα μόνο για να ξεκινά από στάση, ενώ παραμένει σχετικά ήσυχο σε ταχύτητες που μπορούν να αναπτυχθούν εντός πόλης. Η μικρή μπαταρία δεν του επιτρέπει να κινείται για περισσότερη απόσταση ηλεκτρικά, παρόλα αυτά ο κινητήρας με την βοήθεια του ηλεκτρικού μοτέρ είναι αποδοτικός. Η ανάρτηση είναι καλά ρυθμισμένη για να απορροφά τους κραδασμούς, αλλά είναι ξεκάθαρο πως το συγκεκριμένο SUV προορίζεται για ήρεμη και άνετη μετακίνηση επιτυγχάνοντας την ελάχιστη κατανάλωση καυσίμου. Σε προσπάθεια να οδηγηθεί με γρήγορους ρυθμούς, θα διαπιστώσει κανείς πως το τιμόνι θα μπορούσε να έχει καλύτερο feedback για την πληροφόρηση του οδηγού.