Χέρι-Χέρι Porsche και Audi. Τα όμορφα station wagon λέγονται "Avant", ενώ στο μέλλον θα μπορούν να ονομάζονται επίσης "Sportback" ή και "shooting brake", καθώς η βαυαρική φίρμα του ομίλου Volkswagen πρόκειται με το e-tron GT να ακολουθήσει τα βήματα της άλλης θυγατρικής του ομίλου, της Porsche, και πιο συγκεκριμένα, της Porsche Taycan.
Η σύνδεση που υπάρχει ανάμεσα στις Porsche και Audi είναι σύνηθες φαινόμενο. Πρόκειται για διαφορετικές μάρκες που στοχεύουν σε συγκεκριμένο καταναλωτικό κοινό, οι οποίες ωστόσο βρίσκονται υπό την κοινή σκέπη του VW Group, άρα συχνά κινούνται στο ίδιο μονοπάτι σχεδιασμού και design. Χαρακτηριστικό παράδειγμα της παραπάνω «οικογενειακής» σχέσης, το Audi e-tron GT, το ηλεκτρικό... δίδυμο της Taycan που σε ποσοστό 40% έχει πανομοιότυπα στοιχεία με την Porsche. Λανσάρεται ως μία επιθετική RS εκδοχή και σε πρώτο στάδιο θα εμφανιστεί ως limousine.
Βέβαια, δεν αποκλείεται στο μέλλον η άτυπη αυτή συνεργασία να... επεκταθεί. Γνωρίζουμε ότι μεταξύ άλλων νέων μοντέλων που θα φέρει ως το 2022, η Porsche ετοιμάζεται να λανσάρει μία παραλλαγή της σειράς Taycan, την station wagon σειρά αυτοκινήτων Porsche Taycan Sport Turismo. Επομένως, δεν προκαλεί έκπληξη η παραφιλολογία για μία estate έκδοση και στο Audi e-tron. Μέχρι στιγμής, τίποτα δεν είναι επίσημο, όμως υπάρχουν αρκετοί λόγοι που συνηγορούν για το ακριβώς αντίθετο για μία πιο πρακτική έκδοση αυτοκινήτου που συνδυάζει περισσότερο αποθηκευτικό χώρο. Είναι γνωστό εξάλλου ο Όμιλος της Volkswagen βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Επομένως, ένα RS e-tron GT Shooting Brake θα μπορούσε θεωρητικά να διαδεχτεί μελλοντικά το RS 6 στο μέλλον. Μην ξεχνάμε πως η Audi με την συνδρομή της Porsche ήταν εκείνη που δημιούργησε το RS2, μοντέλο που της έδωσε τον τίτλο του... εφευρέτη των δυναμικών station wagon αυτοκινήτων. Γιατί λοιπόν να μην κατασκευαστεί ένα ηλεκτρικό sport μοντέλο ως ο μοντέρνος απόγονος του πεντακύλινδρου προκατόχου του; Ακόμη και μία ειδική, περιορισμένη έκδοση, είναι σενάριο που συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες. Σε τελική ανάλυση, θα υπάρχει ούτως ή άλλως μια έκδοση RS του e-tron GT με 598 άλογα (646 ίπποι σε overboost).
Το γραφιστικό τμήμα της Auto Bild καταπιάνεται με την συγκεκριμένη παραφιλολογία και δημιουργεί ένα rendering μοντέλο ενός πιθανού Audi e-tron GT Shooting Brake. Η απόχρωση «Nogaro blue», η οποία ονομάστηκε «RS blue» στο RS2 αποτέλεσε την χρωματική έμπνευση του σκίτσου. Ο μαύρος μπροστινός πρόβολος είναι σήμα κατατεθέν ενός RS. Αν κοιτάξετε προσεκτικά, μπορείτε ακόμα να δείτε τα περιγράμματα του Taycan. Επιπλέον, το Audi φαίνεται πολύ ανεξάρτητο και, ειδικά ως οπτικοποιημένο Shooting Brake, εξαιρετικά εκρηκτικό!
Το κινητήριο σύνολο ενός τέτοιου μελλοντικού οχήματος θα βασίζεται ξεκάθαρα στην κανονική έκδοση e-tron. Επομένως, οι 646 ίπποι στην ισχύ του RS μοντέλου σε overboost φαντάζουν λογική επιλογή. Αν επιβεβαιωθούν τα συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, το αυτοκίνητο θα επιταχύνει 0-200 χλμ/ώρα σε περίπου 12 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα τα 230 χιλιόμετρα την ώρα. Όσον αφορά την αυτονομία του, θα κυμαίνεται στα 430 χιλιόμετρα.
Σε επίπεδο τιμών, ξέρουμε ότι το Audi e-tron GT που θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2021 κοστίζει στην γερμανική αγορά 100.000 ευρώ. Αν λάβουμε υπόψη το συγκεκριμένο δεδομένο, ένα μελλοντικό Audi e-tron GT Shooting Brake θα τιμολογείται μερικές χιλιάδες ευρώ περισσότερα.