Παρά τα ελαστικά τεσσάρων εποχών, το νέο Evoque είναι πολύ διαχειρίσιμο, ακόμα και σε πάγο.
ΟΔΗΓΟΥΜΕ: Νέο Range Rover Evoque 300PS
20/3/2019
Στον πάγο με style, τετρακίνηση και μια παγωμένη λίμνη στη Σουηδία. Οδηγούμε για πρώτη φορά το νέο Range Rover Evoque 300 ίππων!
Τι μας άρεσε και τι όχι:
Ο δροσερός σχεδιασμός έχει βελτιωθεί προσεκτικά. Η κακή θέα μέσα από τα στενά παράθυρα παρέμεινε.
Η επιτυχία σε κάνει SEXY! Και η επιτυχία της πρώτης γενιάς του νέου Evoque θα πρέπει σίγουρα να συνεχιστεί. Περισσότερα από τρία τέταρτα του εκατομμυρίου αντίτυπα του βρετανικού compact SUV πουλήθηκαν από το 2011, καθιστώντας με αυτό τον τρόπο το Evoque, ως την κότα με τα χρυσά αυγά για την Land Rover. ΓιΆ αυτό δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι σχεδιαστές έπρεπε να αγωνιστούν για κάθε νέα γραμμή, στη σχεδιαστική μακέτα. Πηγή έμπνευσης για το αναθεωρημένο πίσω μέρος και το πιο κομψό εσωτερικό, ήταν παρεμπιπτόντως το Velar. Το πακέτο απαιτήσεων των μηχανικών ήταν πιο εκτεταμένο, αφού η παροχή περισσότερης δυναμικής οδήγησης, ήταν προαπαιτούμενο στις προδιαγραφές του νέου Evoque.
Οδηγώντας
Για τον χορό στον πάγο, αρπάξαμε το κορυφαίο μοντέλο. Ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας turbo των 300 ίππων, στέλνει ένα τεράστιο κύμα 400 Nm στο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων. Ακούγεται υπέροχο για ένα SUV μήκους 4,37 μέτρων, αλλά ζυγίζει λίγο κάτω από δύο τόνους. Παρ ΅όλα αυτά, ο τετρακύλινδρος turbo είναι αρκετά ζωντανός και το όμορφο αγόρι συμπεριφέρεται με μεγαλύτερη ευκινησία από πριν. Αυτό συμβαίνει επειδή ο πίσω άξονας εμπλέκεται περισσότερο στην οδήγηση, μια αξιοσημείωτη βελτίωση σε σχέση με τον πιο προνομιούχο προκάτοχό του, σε συνδυασμό με τα νέα προγράμματα οδήγησης.
Αστείο τέχνασμα: Ο εσωτερικός καθρέφτης δείχνει, κατόπιν αιτήματος, την εικόνα μιας κάμερας που φιλτράρει την πίσω κίνηση από την κεραία οροφής. Εκτός από τον βασικό ντίζελ με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όλοι οι άλλοι κινητήρες έχουν σχεδιαστεί ως ήπια υβρίδια 48 βολτ. Στην επιβράδυνση, μια μπαταρία φορτίζεται στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Μειονέκτημα της πολύπλοκης τεχνολογίας, είναι ότι το Evoque έχει γίνει ακόμη πιο βαρύ, σχεδόν 200 κιλά. Ακόμα και ένα plug-in υβριδικό θα εμπλουτίσει σύντομα την γκάμα των κινητήρων, με ένα μικρό τρικύλινδρο κινητήρα, για τη γεννήτρια ηλεκτρικού ρεύματος. Τον Απρίλιο, η μίνι σειρά θα ξεκινάει από 37.350 ευρώ τιμή Γερμανίας. Τα καλά εξοπλισμένα κορυφαία μοντέλα είναι πιθανό να κοστίζουν περισσότερο.
Συμπέρασμα
Aψογη διακόσμηση, κομψότερο εσωτερικό και βελτιωμένη ευελιξία, είναι τα μεγάλα όπλα για την συνέχιση της επιτυχημένης πορείας του Evoque. Αλλά το βάρος πάνω από 1,9 τόνους, είναι πάρα πολύ σε αυτή την κατηγορία.