Μπορεί το Skoda Kodiaq να ανανεώθηκε μόλις το 2021, αλλά οι άνθρωποι της τσέχικης εταιρείας έχουν βάλει ήδη πλώρη για τη δεύτερη γενιά που ετοιμάζεται να εμφανιστεί μέσα στο 2023. Τι αλλαγές περιμένουμε!
Η ζήτηση για SUV συνεχίζεται αμείωτη. Το 2021, το 25% όλων των νέων οχημάτων ήταν SUV και το 2022 σχεδόν το 30%. Εάν μάλιστα προσθέσουμε και τα πιο καθαρόαιμα off-road οχήματα, το ποσοστό θα ανέβει επιπλέον δέκα τοις εκατό. Αυτά τα νούμερα ήταν αρκετά για να επαναλανσάρει η Skoda το επιτυχημένο της SUV, Kodiaq.
Με πιο ραφινάτη σχεδίαση
Σύμφωνα με πληροφορίες, οπτικά το νέο Skoda Kodiaq θα είναι πιο εκλεπτυσμένο σε σχέση με το σημερινό, χωρίς όμως να χάνει τη δυναμική του. Η μάσκα θα έχει πιο έντονες γωνίες και θα συγχωνεύεται με τα φώτα ημέρας. Ο μπροστά προφυλακτήρα θα είναι χωρισμένος σε 3 κομμάτια, που θα αποτελείται από ένα κεντρικό αεραγωγό και δύο πλαϊνά πάνελ που θα φιλοξενούν τους προβολείς ομίχλης. Το πίσω μέρος θα συνεχίσει να έχει επιβλητική σχεδίαση, με τη διαφορά να συναντιέται στα φωτιστικά σώματα που θα είναι πιο αιχμηρά.
Ίσως να είναι το μοναδικό 7θέσιο του ομίλου
Κάτω από τις λαμαρίνες, το Skoda Kodiaq θα βασίζεται στην τεχνολογία του VW Group και θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με το νέα γενιάς Tiguan, το οποίο θα εμφανιστεί επίσης μέσα στο έτος. Είναι επίσης πιθανό το τσέχικο SUV να αναλάβει τον ρόλο του επταθέσιου στο μέλλον, εάν η VW δεν προσφέρει πλέον το Tiguan Αllspace.
Αναβαθμισμένο σε τεχνολογίες και συστήματα
Όσο αφορά το infotainment, το Kodiaq θα εφοδιάζεται επίσης με τεχνολογία της VW και λογικά θα είναι αναβαθμισμένο όσο αφορά το λειτουργικό σύστημα και τη συνδεσιμότητα του. Από εκεί και πέρα είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα διατίθεται, έστω και προαιρετικά, με πλήρη ψηφιακό πίνακα και τεχνολογίες που πρωτοείδαμε στο Enyaq.
Με νέους κινητήρες και ελαφρώς αυξημένη τιμή
Το Skoda Kodiaq θα συνεχίσει να είναι διαθέσιμο με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά θα δούμε και 2 Plug-in υβριδικές εκδόσεις. Συγκεκριμένα κάτω από το καπό του θα συναντάμε τον κλασσικό 2λίτρο diesel μοτέρ και τον νέο 1,5 TSI EVO2 που ετοιμάζεται να λανσαριστεί μέσα στο έτος. Ο νέος αυτός κινητήρας θα αποδίδει 150 ίππους και χάρη στην νέα τεχνολογία που φέρει θα έχει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2 σε σχέση με τον προκάτοχο του. Επίσης φημολογείται ότι οι δυο «κλασσικοί» κινητήρες μπορεί να έχουν και κάποια είδους ηλεκτρική υποβοήθηση για ακόμα καλύτερα νούμερα. Αν κι ακόμα δεν έχουμε επίσημη πληροφόρηση για τα τεχνικά στοιχεία των Plug-In εκδόσεων, λογικά το ένα κινητήριο σύστημα θα είναι αυτό των 245 ίππων που συναντάμε και στο υπόλοιπο VW Group.
Και η τιμή; Λογικά θα αυξηθεί ελαφρώς. Το τωρινό Skoda Kodiaq ξεκινά από τα 32.400 ευρώ για τον βασικό κινητήρα βενζίνης, ενώ το diesel αρχίζει από τα 37.400 ευρώ. Το νέο Kodiaq θα παρουσιαστεί το 2023 και τα πρώτα μοντέλα αναμένεται να παραδοθούν στους πελάτες στις αρχές του 2024.
Εύκολα «χτυπάει» τα μοντέλα της VW.
Πιο design-ατο, χωρίς να χάνει το δυναμισμό του.
Mε νέες τεχνολογίες κι ίσως το μοναδικό 7θεσιο του group.
Πιο πράσινοι κινητήρες, αλλά κι αυξημένη τιμή.
Εσύ θα αγόραζες Skoda ή θα πήγαινες κατευθείαν σε VW;