Nissan Sakura: Το πιο φθηνό ηλεκτρικό το έχει η Nissan
Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έγινε ακόμη πιο οικονομικό
Μέχρι τώρα το πιο φθηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής το έφτιαχνε η Dacia. Τώρα όμως το Spring Electric θα πρέπει να παραδώσει την πρώτη θέση στο νέο Sakura της Nissan, που με βασική τιμή που αντιστοιχεί σε 17.181 ευρώ, θα είναι περίπου τρία χιλιάρικα φθηνότερο από το Dacia Spring (20.490 ευρώ στη Γερμανία). Ωστόσο, μην εστιάζετε απόλυτα στα νούμερα, γιατί υπάρχει ακόμα ένα… θεματάκι: προς το παρόν το Sakura (άνθος της κερασιάς στα ιαπωνικά) προορίζεται μόνο για την Ιαπωνία – θα είναι το τρίτο, μετά τα Leaf και Ariya, ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Nissan, και το πιο φθηνό επίσης.
Το μικρό της Nissan λοιπόν αποδίδει 64 άλογα (47 kW) και έχει μέγιστη ροπή στα 195 Nm. Σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρεία η αυτονομία του θα φτάνει τα 180 χιλιόμετρα – μια χαρά ακούγεται για μικρό αυτοκίνητο πόλης. Το Sakura εξοπλίζεται με τη μπαταρία λιθίου-ιόντων του Nissan Leaf, αλλά στο Sakura η διάταξη των συστοιχιών είναι, τέτοια ώστε να προσφέρονται αρκετοί χώροι στο εσωτερικό, παρότι οι εξωτερικές διαστάσεις του είναι μικρού αυτοκινήτου.
Το μοτέρ έχει τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας, ώστε η οδήγησή του να είναι πιο βολική. Ανάλογα με την κίνηση που συναντάτε στο δρόμο, θα μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ Eco, Standard ή Sport. Ένα ακόμα θετικό είναι πως το Sakura θα εξοπλίζεται με τη λειτουργία Vehicle-to-Load. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το αποθηκευμένο ηλεκτρικό φορτίο του αυτοκινήτου για να φορτίσετε κάποιον εξωτερικό δέκτη (ένα ηλεκτρικό ποδήλατο, ή τον εξοπλισμό για το κάμπινγκ, για παράδειγμα). Επίσης το Sakura διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα, για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία.
Για το τέλος έχουμε κρατήσει κάτι αρκετά εντυπωσιακό: η Nissan προσφέρει test drive για το Sakura στο Nissan Metaverse (Nissan Sakura Driving Island)! Οπότε, φοράτε τα ειδικά γυαλιά εικονικής πραγματικότητας, και από τον καναπέ σας μπορείτε να βρεθείτε στο τιμόνι του, έστω και με ψηφιακό τρόπο! Πολύ καλό αυτό, γιατί ποιος να τρέχει στην Ιαπωνία καλοκαιριάτικα που θα παρουσιαστεί, για να το οδηγήσει σε πραγματικούς δρόμους στον πραγματικό κόσμο; Μακάρι να αποφασίσουν να το φέρουν και στα μέρη μας πάντως, να του κάνουμε μια κανονική δοκιμή!
Σχολιάστε |