Οδηγούμε 8 «κτήνη» με V8 μοτέρ
Είχε πολύ κρύο. Και, όταν τα οκτώ V8 αυτοκίνητα βρέθηκαν μπροστά από την πόρτα των γραφείων μας, η πόλη μας είχε ήδη βυθιστεί στο χιόνι. Καθόλου ασυνήθιστα, ανάλογο ήταν και το χάος. «Λήψη φωτογραφιών έξω», είπατε; Εντάξει, δεν ήταν ό,τι πιο βολικό, αλλά μέχρι και ο λιγότερο ανθεκτικός στον παγετό φωτογράφος μας λίγο έλειψε να πειστεί. Του κάναμε, λοιπόν, τη χάρη, καθώς μάς προέκυψε η ιδέα απλά να φωτογραφίσουμε τα αυτοκίνητα στον υπόγειο χώρο στάθμευσης της εταιρείας μας, παρά την εξαιρετικά στενή είσοδό του. Προτού περάσουμε στο κυρίως… πιάτο, σημειώνουμε ότι πολλά από τα V8 αυτοκίνητα του θέματός μας, είτε δεν εισάγονται στην Ελλάδα, είτε θα εισαχθούν αργότερα, ενώ δε λείπουν και οι περιπτώσεις όσων δεν πρόκειται να εισαχθούν καθόλου. Επομένως, προκειμένου να έχετε μια τάξη οικονομικού μεγέθους, έχουμε αναφερθεί στην τιμή τους στη Γερμανία.
Οι μεγάλοι V8 κινητήρες βρίσκονται υπό έντονη πίεση
Πρόκειται, λοιπόν, για V8, αυτούς τους υπέροχους ογκώδεις κινητήρες εσωτερικής καύσης με το χαρακτηριστικό ήχο τους και την ασύγκριτη ισχύ τους. Εντωμεταξύ, όμως, έχουν υποστεί μεγάλη πίεση, αφού κατά κάποιον τρόπο δεν είναι πολιτικά ορθοί, καθώς εμφανίζουν πολύ αυξημένη κατανάλωση. Στην περίπτωσή τους, πάντως, η τάση είναι προς τους ηλεκτρικούς V6. Για να μην αναφερθούμε στην επιθυμητή από τους πολιτικούς μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ευτυχώς, όμως, που υπάρχουν ακόμη μερικοί V8, κάποιους από τους οποίους έχουμε συγκεντρώσει σε μερικές πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις, όπως οι Audi RS 7 Sportback, Bentley Continental GT V8 Convertible, BMW M5 Competition, Chevrolet Corvette C8 Stingray, Dodge Charger SRT Hellcat, Ford Mustang GT Convertible, Lexus LC 500 και Mercedes-AMG GT, που φυσικά δεν οδηγήσαμε μόνο στο γκαράζ.
Σχολιάστε |