autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
7 φωτογραφίες »

Οδηγούμε Lexus LC 500 Cabriolet

Διαβάστηκε από 8662 αναγνώστες - 3/5/2021

Το Lexus LC 500 Cabriolet, με V8 κινητήρα και 464 PS, είναι ένα αντικαταθλιπτικό για τις μουντές ημέρες.

Μέσα στο κύμα του υβριδισμού, της ηλεκτροδότησης και του πολιτικά ορθού ρυθμού κίνησης, η Lexus μάς στέλνει με το LC 500 Cabrio, έναν πύραυλο εδάφους-εδάφους. Μάλιστα! Η Lexus, η θυγατρική της… φρόνιμης Toyota, διακινδυνεύει την παγκόσμια ειρήνη.

Η αλήθεια είναι πως δεν περιμέναμε κάτι τέτοιο από τους Ιάπωνες, καθότι έχουν ήδη προβάλλει ένα ιδιαίτερα φιλικό απέναντι στο περιβάλλον πρόσωπο. Παρόλα αυτά, ο όμιλος Toyota δεν αφήνει τίποτε στην τύχη του. Σίγουρα, υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος.
Η νέα ναυαρχίδα προφανώς προγραμματίστηκε στον… έβδομο ουρανό. Εκεί, που τα όνειρα επιτρέπονται ακόμη. Κάτω από το μπροστινό καπό βρίσκεται ένας ατμοσφαιρικός V8, 5,0 λίτρων, με ισχύ 464 PS, που εξασφαλίζει τελική ταχύτητα 270 km/h  και με κατανάλωση, που θα κάνει τους οικολόγους-διαδηλωτές να χάσουν τον ύπνο τους.


 
Στο μπροστινό άκρο, ο αναχρονιστικός κινητήρας προκαλεί με το στόμα του, που είναι ικανό να καταβροχθίσει τα πάντα, αλλά εδώ δεν εμφανίζεται στο προσκήνιο τόσο αυθάδης όσο στο LC Coupé. Πίσω από τα καθίσματα, η οροφή προεξέχει λίγο, αποθηκευμένη κάτω από έναν αισθησιακά καμπύλο λόφο. Και, τέλος, το οπίσθιο άκρο του LC, που στεφανώνει το έργο και δε θέλει απλώς να το αποτελειώσει με οποιοδήποτε τρόπο.
Πρόκειται για το πρώτο cabrio της Lexus εδώ και 10 χρόνια, αλλά και -γενικά- το πρώτο με υφασμάτινη οροφή, το οποίο θα κάνει ένα ταξίδι… αναψυχής. Τόσο οπτικά όσο και τεχνολογικά. Δεν κάνει σχεδόν καθόλου συμβιβασμούς. Υβριδική έκδοση δε διαθέτει, όπως επίσης ούτε κάποια ηλεκτροκίνητη. Η Lexus υποστηρίζει πως ψάχνει για… δράστες εκ πεποιθήσεως. Εντάξει, λοιπόν, εμείς προσφερόμαστε εθελοντικά!


Οδηγώντας
Ένας συνηθισμένος διακόπτης αναλαμβάνει την υπηρεσία αφύπνισης του "κτήνους", που βρίσκεται εκεί μπροστά. Μέχρι στιγμής, είναι τόσο ειρηνικό. Αλλά, τώρα ο V8 ξυπνά με ένα θορυβώδη χαιρετισμό, ο οποίος δίνει στους επιβάτες μια πρόγευση για το τι είδους… τρέλα έχει το LC 500 στην κυλινδροκεφαλή του. Εσείς μπορεί να θέλετε. Μπορείτε, όμως; Το Lexus, που κανονικά οδηγείται με το χειρόφρενο της ηθικής, είναι μία ξεκάθαρη πολυτέλεια. Ένας βασιλιάς της άνεσης με δύο αλεξήνεμα, που δίνουν στην έννοια της ανοιχτής οδήγησης ένα νέο νόημα. Επιπλέον, η ποιότητα των υλικών είναι εξαιρετική, το εκλεκτό δέρμα βρίσκεται παντού στο εσωτερικό, σε κάθε γωνία του, όπως και όλα αυτά τα ψηφιακά διακοσμητικά στοιχεία, για τα οποία οι εργατικοί μηχανικοί της Lexus έτρεχαν καθημερινά στο γραφείο τους, προκειμένου να κάνουν τη ζωή μας στο τιμόνι ευκολότερη. Θα μπορούσαν, όμως, να εργαστούν μερικές ώρες ακόμη σχετικά με την ευχρηστία του διαθέσιμου εξοπλισμού. Κατά τη γνώμη μας, «διαισθητικό» σημαίνει πραγματικά κάτι άλλο.



Αν θέλετε να ανακαλύψετε την κρυμμένη… ψυχή του LC 500, την κακία μέσα σε αυτό, δε χρειάζεστε καμία διαίσθηση, αλλά μόνο ένα σταθερό και ανθεκτικό στομάχι. Πιέστε με το πόδι σας το δεξί πεντάλ, ο αρχικός ήχος μετατρέπεται σε… μπουμπουνητό, ενώ η χαλαρή πορεία στον καθαρό αέρα γίνεται ένας καταπέλτης. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων μετατρέπει πλέον τις αλλαγές των σχέσεων σε πρόγραμμα ψυχαγωγίας, αφού αυτές γίνονται ακαριαία. Οι 10 σχέσεις… σερβίρονται στο χρονικό σημείο, που πρέπει. Το πίσω μέρος του LC ταλαντεύεται για λίγο, αλλά στη συνέχεια οι σχεδόν 2,5 τόνοι πολύτιμων μετάλλων ορμούν ατίθασα προς τον ορίζοντα. Αν επιλέξετε το πρόγραμμα οδήγησης "Sport Plus", η καρδιά σας θα φτερουγίσει, ενώ οι άκρες του στόματός σας θα συνδεθούν με τους λοβούς των αυτιών σας. Όλα έγιναν σωστά, τελικά!

Συμπέρασμα
Εντάξει, αυτό το Lexus δε θα σώσει τον κόσμο, αλλά θα… φλερτάρει τον ήλιο κάθε μουντή φθινοπωρινή μέρα. Ένα εξωτικό μοντέλο για λίγους τυχερούς. Μπορούμε να το αντέξουμε ακόμα και σήμερα; Ξεκάθαρα, ναι! Θα έπρεπε, άλλωστε…
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις