Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
6 φωτογραφίες »

Οδηγούμε Mitsubishi Eclipse Cross f/l

Διαβάστηκε από 8589 αναγνώστες - 16/3/2021

Facelift για το Mitsubishi Eclipse Cross: Τώρα το coupé SUV έχει και μια plug-in υβριδική έκδοση, επομένως πηγαίνει και για φόρτιση.

Την υπόθεση facelift οι κατασκευαστές αυτοκινήτων την ερμηνεύουν συχνά ως εξής: λίγες αλλαγές στην πρόσοψη (δηλαδή φώτα LED), κάπως κομψότερο εσωτερικό (με πιο μοντέρνα πολυμέσα), αλλά και πιο... γιορτινή ατμόσφαιρα παντού (με νέα χρώματα και νέες ζάντες). Στη Mitsubishi, όμως, τα πράγματα παραμένουν τα ίδια, όντας ωστόσο και λίγο διαφορετικά. Γιατί οι Ιάπωνες δεν έκαναν απλά ένα facelift στο coupé SUV τους, αλλά... εγχείριση. Το Eclipse Cross, λοιπόν, έχει πλέον μήκος 4,55 μέτρων και έτσι είναι μακρύτερο κατά 14 εκατοστά, ενώ θα βρεθεί στους αντιπροσώπους της Mitsubishi την επόμενη άνοιξη, μάλιστα, ως υβριδικό plug-in.


 
Οι Ιάπωνες έχουν προσδώσει στο coupe SUV τους πιο δυναμική σχεδίαση στην πρόσοψη και έχουν αποφύγει να επαναφέρουν το πίσω μέρος των δύο γυάλινων τμημάτων. Έπειτα από τις προαναφερθείσες αλλαγές, το αυτοκίνητο δείχνει πλέον πολύ πιο κομψό, αλλά η πρόσβαση στις πίσω θέσεις εξακολουθεί να σημαίνει πως πρέπει αρχικά να σκύψετε το κεφάλι σας και στη συνέχεια να βολευτείτε. Εμείς οδηγήσαμε ένα πρωτότυπο, κάτι που σημαίνει πως είναι πολύ πιθανό οι Ασιάτες να χρειαστεί να εξακολουθήσουν να εργάζονται για τη βελτιστοποίηση και το φινίρισμα του αυτοκινήτου, ώστε η πίσω ζώνη ασφαλείας, για παράδειγμα, να μη χτυπά στην πλαστική επένδυση της πίσω κολώνας. Αντιθέτως, το παρόμοιας κατασκευής κάλυμμα στο χώρο αποσκευών θα παραμείνει στη θέση του, παρόλο που είναι επιρρεπές στις γρατσουνιές. Επίσης, η θήκη μικροαντικειμένων στην κεντρική κονσόλα δεν είναι δυστυχώς αρκετά μεγάλη, ώστε να χωρά με άνεση εκεί ένα μεγάλο smart phone.


 
Με αμφίδρομη φόρτιση!
Θα πρέπει να εξετάσουμε το Eclipse Cross με βάση όλα τα πλεονεκτήματά του. Πρόκειται, σαφώς, για το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης, αφού εκτός από τον κινητήρα των 2,4 λίτρων με ισχύ 98 PS, διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες. Έναν μπροστά με 82 και έναν πίσω με 95 PS, τιμές που «μεταφράζονται» σε συνδυαστική ισχύ 188 PS, αλλά και ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 61 km στην καθημερινότητα. Η φόρτιση πραγματοποιείται ουσιαστικά δύο φορές. Φυσικά, τώρα γίνονται τα πράγματα ενδιαφέροντα, γιατί εδώ είναι που βρίσκει εφαρμογή η εκτεταμένη τεχνογνωσία της Mitsubishi. Η μπαταρία, λοιπόν, γεμίζει μέσα σε διάστημα, που κυμαίνεται μεταξύ 4 και 6 ωρών σε μία οικιακή πρίζα, ενώ σε ταχυφορτιστή «γεμίζει» σε ποσοστό 80% σε 25 λεπτά. Και τώρα παρακαλούμε να είστε προσεκτικοί γιατί μιλάμε πλέον για μια αμφίδρομη φόρτιση. Με άλλα λόγια, αν φορτίζετε στο σπίτι το Mitsubishi σας με ηλιακή ενέργεια και έχετε το σωστό wall box, μπορείτε τη νύχτα να αντλείτε ηλεκτρικό ρεύμα από το αυτοκίνητο. Ναι, ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!



Το Eclipse Cross γίνεται έτσι ένας νέος φίλος του νοικοκυριού. Ειδικά επειδή κινείται σωστά, έχει αποτελεσματική ανάρτηση και προσφέρει πολλά για τα χρήματά του. Η βασική έκδοση εξοπλίζεται με ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, φώτα LED, θερμαινόμενα καθίσματα σε όλες τις θέσεις, σύστημα αυτόματου κλιματισμού, δυνατότητα θέρμανσης και ψύξης όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο, ενώ το σύστημα πλοήγησης της Tom-Tom είναι σε θέση να ελέγχει τη φωνητική λειτουργία όταν το Eclipse ξεκινά από στάση.  
Η Mitsubishi είναι πρωτοπόρος στα plug-in-υβριδικά μοντέλα. Επιπλέον, δόθηκε εντολή εγκατάστασης 64 wall box γύρω από την έδρα της στη Γερμανία. Με άλλα λόγια, πρόκειται για το μεγαλύτερο δημόσιο σταθμό φόρτισης της Έσσης. Και πολύ σύντομα θα μπορούσαν να σταθμεύσουν εκεί διάφορες σπορτίφ προτάσεις.  

Συμπέρασμα
Πολύ αυτοκίνητο για τα λεφτά του. Το Eclipse Cross παρέχει καλή τεχνολογία σε ένα ελκυστικό αμάξωμα ενώ μπορεί να χρησιμεύσει και σαν κινητό σύστημα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας για το σπίτι!

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις