Η Nissan αναβαθμίζει τα μοντέλα της συνεχώς, τόσο σε επίπεδο ποιότητας, όσο και τεχνολογίας. Ιδιαίτερα όσον αφορά στο κομμάτι της ηλεκτροκίνησης, έχουμε μάνι-μάνι το Juke ως υβριδικό, το Townstar με αποθηκευτικό χώρο 3,3 κυβικά μέτρα και ηλεκτρική αυτονομία 300 χιλιομέτρων και το Qashqai με ηλεκτρική υποβοήθηση, δηλαδή πιο πολλά γκάζια και λιγότερη δίψα για καύσιμο. Και βέβαια υπάρχει και το νέο ηλεκτρικό SUV μοντέλο που λέγεται Ariya, το πρωτότυπο του οποίου έχουμε έρθει να οδηγήσουμε εδώ στο Circuito del Jarama, σε μια από τις γνωστότερες ισπανικές πίστες, η οποία βρίσκεται κοντά στη Μαδρίτη. Και το οδηγούμε. Και από τον πρώτο γύρο, ένα πράγμα μόνο μας απασχολεί - να μην μας πετάξουν έξω πριν προλάβουμε να το απολαύσουμε όπως πρέπει και πριν ανακαλύψουμε όλα του τα μυστικά!
Ωστόσο, μια ανησυχία τη φορά. Προς το παρόν, μπροστά μας έχουμε ένα crossover. Που συνήθως σημαίνει περιορισμένο χώρο για τα κεφάλια, λόγω της κλίσης της οροφής. Εντάξει, το καλό είναι ότι δείχνει όμορφο και το καλύτερο είναι ότι δεν κινδυνεύεις να χτυπήσεις το κεφάλι σου στην οροφή. Πράγμα που δε μπορούμε να πούμε και για τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, που αναμένεται να οριστικοποιηθεί στα 468 λίτρα.
Το VW ID.5 δηλαδή, που έχει ίδιο μέγεθος, προσφέρει 81 λίτρα περισσότερα. Αυτό όμως που κάνει ιδιαίτερα θετική εντύπωση είναι η ποιότητα του εσωτερικού. Το περιβάλλον είναι ιδιαίτερα ψηφιοποιημένο με μεγάλες οθόνες και τα κουμπιά – που δεν είναι κουμπιά στην ουσία, αφού είναι ενσωματωμένα στο υλικό της κεντρικής κονσόλας και του ταμπλό – φωτίζονται και δίνουν υπέροχη αίσθηση στα δάχτυλα. Εν τω μεταξύ η κεντρική κονσόλα, που μπορεί να μετακινηθεί ηλεκτρικά, και τα χοντρά πατάκια δίνουν μια επιπλέον αίσθηση γκλαμουριάς, όπως και να το κάνουμε.
Σχολιάστε |
Copyright © 2024 - autoagora.gr