Renault Austral: Ένα αστέρι γεννιέται!
Διαβάστηκε από 8019 αναγνώστες - 31/1/2023
Το Renault Kadjar δεν κατάφερε να ξεχωρίσει μεταξύ των ανταγωνιστών του. Άραγε ο διάδοχος του, το Austral, θα μπορέσει να κερδίσει το χαμένο έδαφος και να στείλει τη Renault στην κορυφή;
Το Renault Austral έρχεται για να πετύχει
Τα πράγματα στα οικογενειακά SUV δεν πήγαν τόσο καλά όσο θα ήθελε η Renault, αφού στη συγκεκριμένη αδυσώπητη κατηγορία δεν κατάφερε να ξεχωρίσει. Σε αντίθεση βέβαια με τη θυγατρική Dacia, η οποία χάρη στον σκληροπυρηνικό χαρακτήρα και την ανταγωνιστική τιμή της διέγραψε λαμπρή πορεία στις πωλήσεις, με το Duster να την παίρνει από το χέρι. Τώρα με το νέο Austral, η γαλλική εταιρεία θέλει να αφήσει πίσω το παρελθόν και τα όποια λάθη έγιναν και να δείξει ξανά στην αυτοκινητοβιομηχανία και στο καταναλωτικό κοινό τη δυναμική και τις δυνατότητες της. Με το όνομα του μοντέλου να σημαίνει νότος, οι Γάλλοι θέλουν να ξαναλάμψουν σαν τον Μεσογειακό ήλιο και να κάνουν το άλμα που θα τους φέρει στο αύριο.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Τι έχει όμως να προσφέρει το νέο Austral;
Εκτός από τη δυναμική εξωτερική σχεδίαση, σίγουρα σου ξεφεύγει ένα επιφώνημα θαυμασμού όταν ανοίγεις την πόρτα της καμπίνας. Έχοντας την τεχνογνωσία από το Megane E-Tech, οι άνθρωποι της Renault, εφοδίασαν το Austral με το νέο σύστημα ψυχαγωγίας κι ενημέρωσης που βασίζεται στο Android Automotive, το οποίο αποτελείται από μια όρθια κεντρική οθόνη 12 ιντσών κι ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων που μπορεί να προβάλλει σε «γιγαντιαίο» μέγεθος τους χάρτες της Google.
To σημαντικό εδώ είναι ότι σε αντίθεση με το αντίστοιχο σύστημα της Google που υπάρχει στα Volvo, η πλοήγηση στο SUV της Renault μπορεί να δουλέψει και χωρίς να υπάρχει internet. Για να επιτευχθεί αυτό, η γαλλική εταιρεία τοποθέτησε ένα σκληρό δίσκο όπου είναι αποθηκευμένα όλα τα δεδομένα που μπορεί να χρειαστούν. Σε γενικές γραμμές, η πρακτικότητα και η ευκολία χρήση του μοντέλου κινείται σε αρκετά καλά επίπεδα, με την εικόνα να χαλάει από τους 3 μαζεμένους μοχλούς στα δεξιά του τιμονιού. Εκεί βρίσκονται ο επιλογέας ταχυτήτων τύπου Mercedes, οι υαλοκαθαριστήρες και ο χειρισμός του ραδιοφώνου. Πραγματικά δεν ξέρουμε ποιος το σκέφτηκε, αλλά θέλει αρκετό χρόνο μέχρι να συνηθίσεις να αλλάζεις σταθμούς αντί να ρίχνεις νερό με τα πιτσιλιστήρια. Ευτυχώς το συγκεκριμένο «μάζεμα» είναι μείζονος σημασίας μπροστά στα πλεονεκτήματα της υπόλοιπης καμπίνας και στους χώρους που προσφέρει το οικογενειακό SUV.
To μήκος των 4,51 μ και το μεταξόνιο των 2,67 μ κάνουν το Austral αρκετά ευρύχωρο, με τους πίσω να έχουν εξαιρετικό αέρα για τα γόνατα χάρη και στο συρόμενο πίσω κάθισμα, ενώ η γωνία της πλάτης ρυθμίζεται για ακόμα μεγαλύτερη άνεση. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ κινείται σε υψηλά επίπεδα κι αναλόγως τις ρυθμίσεις μπορεί να φτάσει από 430 έως 500 λίτρα σε 5θεσια διάταξη και να αγγίξει τα 1.455 λίτρα σε 2θεσια.