6 φωτογραφίες »

Οδηγούμε Renault Megane Grandtour

Διαβάστηκε από 5219 αναγνώστες - 2/3/2021

Το Renault Mégane Grandtour κυκλοφορεί πια και σε plug-in-υβριδική εκδοχή. Εμείς κάναμε με το εν μέρει ηλεκτρικό μοντέλο μία σύντομη δοκιμή.

 
 

RENAULT : Μεγάλη Πασχαλινή Προσφορά Service Automotivo – Δωρεάν Τεχνικός Έλεγχος 25 σημείων!

RENAULT : CLIO με όφελος έως 2.500 ευρώ & επιτόκιο 3,9%, μάθε περισσότερα

Car Repair: Κάντο καινούριο με τα μισά λεφτά

Δεν είναι πια το νεώτερο όλων. Ο λόγος για το Renault Mégane, που κατασκευάζεται από το 2016 και ανανεώθηκε το τελευταίο καλοκαίρι. Πάντως, η ηλικία του δεν του φαίνεται στην πραγματικότητα, ειδικά στη station wagon εκδοχή "Grandtour", που είναι ελαφρώς coupé σε σχήμα και έχει συνολικά μια ευχάριστη εμφάνιση στη μικρομεσαία κατηγορία.


 
Οι σχεδιαστές φρόντισαν καλά και την εσωτερική διακόσμηση, συμπεριλαμβάνοντας πολύχρωμα ψηφιακά όργανα και την -προαιρετική- όρθια οθόνη αφής των 9,3 ιντσών, που προβάλλει τις ενδείξεις ενός νέου συστήματος πολυμέσων. Μάλιστα, η λειτουργία του είναι αρκετά ξεκάθαρη, όπως και η πλοήγηση στο menu.



Το Mégane έχει αρκετό χώρο στο μπροστινό μέρος του, καθώς μπορεί να καθίσει κανείς σε ένα άνετο ύψος σχεδόν 56 cm πάνω από το δρόμο, ενώ τα καθίσματα εφοδιάζονται με σφικτές επενδύσεις, αφού προέρχονται από την εξοπλιστική γραμμή "RS-Line" του αυτοκινήτου της δοκιμής μας, αλλά παρέχουν καλή πλευρική στήριξη του σώματος. Ωστόσο, το πίσω μέρος είναι απροσδόκητα στενό για τα δεδομένα της κατηγορίας, όπως επίσης ο χώρος αποσκευών, που είναι μάλλον μικρός, με όγκο από 389 έως 1.372 λίτρα. Αντίστοιχα, στο βενζινοκίνητο Grandtour διατίθενται από 521 έως 1.504 λίτρα και στο πετρελαιοκίνητο από 449 έως 1.432 λίτρα.



Στο δρόμο
Το υβριδικό σύστημα αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με 92 PS, έναν ηλεκτροκινητήρα με 67 PS, που συμμετέχει στα της κίνησης, καθώς και έναν δεύτερο με 34 PS, ο οποίος λειτουργεί επίσης ως γεννήτρια-μίζα. Υπάρχει επίσης ένα αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με 9,8 kWh. Το όλο σύστημα, πάντως, λειτουργεί ομαλά και οι μεταβάσεις από τον ένα τύπο κινητήρα στον άλλο, μόλις που γίνονται αισθητές, ενώ και η ανάκτηση ενέργειας λειτουργεί καλά και τα 158 PS της συνδυαστικής ισχύος ακούγονται αξιοσέβαστα.  


 
Αμιγώς ηλεκτρικά το Renault διένυσε στο πλαίσιο της δοκιμής μας μια αξιοπρεπή απόσταση 40 χιλιομέτρων, σημειώνοντας συνολική κατανάλωση 6,3 l/100 km. Δεν πρόκειται για μια κακή επίδοση, αλλά δε θα αποκαλούσαμε το γαλλικό μοντέλο και «υπερβολικά οικονομικό», για ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους και αυτής της ισχύος. Το Mégane Grandtour της δοκιμής μας βρίσκεται στον τιμοκατάλογο της Renault ως υβριδικό plug-in και ξεκινά (στη Γερμανία) από τα 34.990 ευρώ.  

Συμπέρασμα
Πραγματικά πετυχημένη η σχεδίαση, ενδιαφέρουσα η τεχνολογία και, επίσης, λογική η τιμή για το υβριδικό Mégane. Ωστόσο, εξακολουθεί να μας λείπει κάπως ένα φινίρισμα, ενώ δεν έχει και πολύ χώρο.