autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Premium Limo

Διαβάστηκε από 140076 αναγνώστες - 28/8/2020

Και πώς αισθάνεται κανείς όταν ξοδεύει τόσα πολλά χρήματα για μια μικρομεσαία λιμουζίνα; Φαίνεται απλώς cool, τόσο εξωτερικά όσο ΚΑΙ στο εσωτερικό του. Τα πάντα είναι πλήρως ψηφιακά στο... πιλοτήριο και, όσοι έχουν τα χρήματα, απολαμβάνουν και την πλήρη πολυτέλεια. Το μεγάλο σύστημα πλοήγησης με την οθόνη αφής "MMI plus" και τον υπέροχο φωνητικό έλεγχο, για παράδειγμα, κοστίζει τουλάχιστον 2.807 ευρώ (ανάλογα με την εξοπλιστική έκδοση, ίσως και ακόμα περισσότερα), ενώ το σύστημα περιλαμβάνει επίσης αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας, υποβοήθηση μεγάλης δέσμης φώτων και υποβοήθηση στάθμευσης.



Επειδή, δε, η οθόνη αφής, όπως σε όλα τα νέα μοντέλα της Audi, είναι τοποθετημένη λίγο χαμηλά, προκειμένου να μπορείτε πάντα να την κοιτάτε, θα σας προτείναμε το head-up-display για επιπλέον 780 ευρώ (στη Γερμανία), στο οποίο μεταφέρονται εντολές πλοήγησης και προβάλλονται στο παρμπρίζ η τρέχουσα ταχύτητα και το όριό της.  Επί του παρόντος, η λιμουζίνα με το μικρό τρικύλινδρο κινητήρα του 1,0 λίτρου και 110 PS, που ονομάζεται "30 TFSI", διατίθεται στη Γερμανία με το εκπληκτικό ποσό των 27.001,68 ευρώ, δηλαδή ακριβώς 877,31 ευρώ λιγότερα σε σχέση με το Sportback.



Με την έναρξη της εμπορικής πορείας του νέου Audi A3 sedan, εκτός από τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα, θα είναι διαθέσιμος και ο 1.5 TFSI με τα 150 PS, που ο αγοραστής θα μπορεί να αποκτήσει είτε με χειροκίνητο κιβώτιο, 6 σχέσεων, ή με αυτόματο, διπλού συμπλέκτη, DSG. Στις diesel εκδόσεις, θα υπάρχει ο 2λιτρος TDI με 116 PS και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς και με 150 PS και αυτόματο κιβώτιο DSG, το φθινόπωρο θα ακολουθήσουν το S3 με περισσότερα από 300 PS και η έκδοση φυσικού αερίου. Τέλος, όπως στο Golf, θα υπάρχει και στο A3 μια plug-in hybrid έκδοση.



Η... καυτή συμβουλή μας για τη φρέσκια λιμουζίνα είναι η έκδοση "35 TFSI" με κιβώτιο S Tronic. Η Audi συνδυάζει όλα αυτά με ένα σύστημα 48 Volt, που ανακτά ενέργεια κατά το φρενάρισμα και την απελευθερώνει εκ νέου κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση. Το σύστημα λειτουργεί μια χαρά, καθώς εκεί, που οι εκδόσεις με κιβώτιο DSG ξεκινούσαν από στάση (π.χ. στα φανάρια) με όχι απόλυτη ηρεμία, το νέο A3 εκτελεί ένα ξεκάθαρο sprint χωρίς να έχει σπασμωδική συμπεριφορά, γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις είναι διαθέσιμη κατά 50 Nm περισσότερη ροπή, κάτι που γνωρίζουμε από το Golf. Ισχύει το ίδιο και για την ανάρτηση; Όχι, η Audi την έχει ρυθμίσει πιο σπορτίφ και με μεγαλύτερη ακρίβεια. Και όλοι οι φίλοι των sedan πανηγυρίζουν: Τόσο καλή είναι η οδική συμπεριφορά της νέας λιμουζίνας!

Συμπέρασμα
Γιατί να πάρετε τη sedan και όχι το Sportback; Είναι θέμα γούστου! Αν θελήσετε τελικά να προχωρήσετε με το πρώτο, το νέο A3 Sedan έχει σπορτίφ και κομψή σχεδίαση, αλλά και άριστη οδική συμπεριφορά. Και, τέλος, ακούστε προσεκτικά: από το χώρο αποσκευών δεν ακούγεται τίποτε!
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει