Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
4 φωτογραφίες »

Οδηγούμε νέο Toyota Highlander

Διαβάστηκε από 18439 αναγνώστες - 12/4/2021

Το Toyota Highlander είναι πλέον διαθέσιμο σε αρκετές αγορές και ως ένα αμιγώς υβριδικό μοντέλο. Πόσο καλά τα καταφέρνει;

Το Highlander, είναι το μεγάλο SUV της Toyota και απευθύνεται σε όσους έχουν την περιπέτεια μέσα τους, αλλά και σε αυτούς που θέλουν  χώρους και άνεση.
Το Highlander βασίζεται στη μεγαλύτερη πλατφόρμα του ιαπωνικού ομίλου, που χρησιμοποιεί επίσης το Lexus RX και σε ό,τι αφορά το σύστημα κίνησης, το ηλεκτρικό σύστημα προέρχεται από τη Lexus και ο κινητήρας εσωτερικής καύσης από την Toyota. Το σχέδιο στο σύνολό του, όμως, ακολουθεί το συνηθισμένο concept: στο μπροστινό μέρος, ένας βενζινοκινητήρας και ένας ηλεκτροκινητήρας συνεργάζονται μέσω ενός πλανητικού γραναζιού, το οποίο επιτρέπει τη ρύθμιση της μετάδοσης με το αυτόματο κιβώτιο πολλαπλώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Ένας δεύτερος ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα παρέχει την επιπλέον ώθηση. Η διαφορά σε σχέση με το RX είναι ότι το Highlander διαθέτει τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, αντί του V6 του RX.



Το κινητήριο σύνολο εξασφαλίζει, σε κάθε περίπτωση, μια ευχάριστη ηρεμία στο εσωτερικό, τουλάχιστον κατά τη διάρκεια της οδήγησης υπό κανονικές συνθήκες. Η Toyota έχει καταστήσει το ηλεκτρικό μέρος της υβριδικής μονάδας ακόμα πιο αθόρυβο, εφαρμόζοντας και μια σειρά βελτιώσεων. Και για όσο καιρό δε θέλει κάποιος να επιταχύνει πραγματικά έντονα, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης «βουίζει» ήσυχα και με χαμηλή ταχύτητα λειτουργίας. Με αυτά τα δεδομένα, καθίσταται σαφές ότι το Highlander είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από μία σπορτίφ πρόταση, αφού προειδοποιεί ηχητικά τον οδηγό, προκειμένου αυτός να οδηγεί προσεκτικά.



Όσοι αγαπούν την απόλυτη σιωπή, μπορούν να επιλέξουν το πρόγραμμα οδήγησης EV, ώστε να οδηγούν αμιγώς ηλεκτρικά. Όχι για πολύ, όμως, καθώς η μπαταρία κίνησης έχει χωρητικότητα μόνο 1,87 kWh. Γι αυτόν το λόγο, επομένως, θα είχε νόημα μία plug-in έκδοση. Παρόλα αυτά, το υβριδικό μοντέλο εξοικονομεί καύσιμα στην πόλη. Με χαμηλή ταχύτητα, οδηγεί κανείς συχνά αμιγώς ηλεκτρικά ακόμα και με επιλεγμένο το standard πρόγραμμα οδήγησης, όπου ο κινητήρας εσωτερικής καύσης... ηρεμεί και, φυσικά, δεν καταναλώνει τίποτε. Και όταν φρενάρει ή -απλά- επιβραδύνει κανείς το Highlander, η μπαταρία κίνησης τροφοδοτείται εκ νέου, με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.



Το απόλυτα δυνατό σημείο του ιαπωνικού SUV είναι οι άπλετοι χώροι του. Ακόμα και πίσω από την τρίτη σειρά καθισμάτων, υπάρχει διαθέσιμο μήκος 52 εκατοστών, καθώς και ένας χώρος αποσκευών με όγκο 268 λίτρων, εφόσον δεν έχουν γείρει οι πλάτες των πίσω καθισμάτων προς τα πίσω. Αν βυθίσετε την τρίτη σειρά θέσεων, τα διαθέσιμα λίτρα θα γίνουν 579 ή και περισσότερα, ανάλογα με τη θέση της δεύτερης σειράς. Σχεδόν ακόμα πιο εντυπωσιακό, όμως, είναι το εξής: Και στις τρεις σειρές θέσεων βρίσκουν χώρο ενήλικες επιβάτες, κάτι που ισχύει ακόμα και για τον τελείως πίσω χώρο. Ωστόσο, οι επιβάτες πρέπει εκεί να λυγίσουν τα πόδια τους αρκετά, επειδή τα επιπλέον καθίσματα στην τρίτη σειρά αποθηκεύονται αναδιπλωμένα ακριβώς πάνω από το δάπεδο του οχήματος.

Συμπέρασμα
Το Highlander είναι μεγάλο, ήσυχο και άνετο. Έχετε πολύ χώρο γύρω σας, πολλά συστήματα υποβοήθησης και θα σας πάει παντού!  

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις