Το νέο Opel Corsa έχει πάντα πέντε πόρτες, έχει πάντα μήκος 4,06 m και είναι κατά 4 cm μακρύτερο, κατά 5 cm χαμηλότερο και κατά 2 cm φαρδύτερο, αλλαγή που το κάνει να δείχνει βαρύτερο, πιο δυναμικό από το παλιότερο και τον οδηγό να κάθεται κατά 3 cm πιο χαμηλά. Την ίδια στιγμή, το νέο Corsa εφοδιάζεται με έξυπνα συστήματα υποβοήθησης, όπως σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, που συνοδεύεται από δυνατότητα «φρεναρίσματος κινδύνου», cruise control, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης της λωρίδας κυκλοφορίας. Όλα αυτά, λοιπόν, συμπεριλαμβάνονται εξ αρχής από τη βασική έκδοση (στη Γερμανία)! Το κόστος της ξεκινά εκεί από τα 13.990 ευρώ, με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1,2 λίτρων και τα 75 PS.
Στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας η Opel δείχνει τι είναι δυνατόν να κάνει. Την έκδοση GS Line την έχουν εξοπλίσει ιδιαίτερα σπορτίφ, τα μπροστινά καθίσματα έχουν cool κόκκινες ραφές, αλλά, για ένα γερμανικό αυτοκίνητο, είναι κάπως πολύ μαλακά, θυμίζοντας προϊόντα γαλλικής προέλευσης... Και ναι, την άβολη άκρη του χώρου αποσκευών δεν τη γνωρίζαμε κατά την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων από το Corsa. Επίσης, από το παλιότερο μοντέλο θα θέλαμε το διπλό πάτωμα του χώρου αποσκευών, κάτι που σήμερα μας λείπει. Το Opel Corsa GS με τα 130 PS και το αυτόματο κιβώτιο κοστίζει στη Γερμανία 23.340 ευρώ, διαθέτει δερμάτινο τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος, φώτα LED, μαύρο ουρανό οροφής, όπως σε ένα GTI, μαύρες μεσαίες κολώνες και -προαιρετικά- μαύρη οροφή. Και πάντα, πολύ δύναμη. Η ροπή των 230 Nm είναι για ένα τέτοιο βενζινοκίνητο μοντέλο άφθονη, αλλά μάλλον ιδανική, με δεδομένο πως το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων δέχεται την ισχύ τόσο ελεγχόμενα και φροντίζει έτσι, ώστε το Opel να σπεύδει τόσο αρμονικά προς τα εμπρός. Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει και μόνος του τις σχέσεις μέσω των paddles στο τιμόνι.
Αυτές οι αλλαγές γίνονται πολύ γρήγορα και πολύ πιο άνετα σε σχέση με κάθε κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Παρεμπιπτόντως, ακόμα και κατά την εκκίνηση από στάση. Το κεφάλι των επιβατών μετακινείται εμπρός και πίσω κατά τις αλλαγές; Όχι, σε αυτό το Corsa, όχι! Το γεγονός πως το νέο μικρό Opel στέκεται τόσο καλά στις στροφές, πέρα από το sport πρόγραμμα στο σύνολό του, και... σιδερώνει τόσο αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες της ασφάλτου, οφείλεται στους μηχανικούς της γερμανικής φίρμας.
Ναι, αυτό το Opel Corsa βασίζεται στην πλατφόρμα CMP, όπως το αδερφάκι του σε τεχνολογικό επίπεδο, το Peugeot 208, ωστόσο η οδική συμπεριφορά του είναι τελείως διαφορετική. Είναι καθαρά… «Opel-ίστικη», λέμε εμείς.
Και εννοούμε το εξής: Για ένα μοντέλο της μικρής κατηγορίας, μας ενθουσίασε όπως ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, με τον μπροστινό άξονα να μη θορυβεί και το τιμόνι να έχει πολύ καλή συμπεριφορά. Εν τάχει: Μπορεί να καταλάβει κανείς πως οι μηχανικοί της Opel χρησιμοποίησαν πολύ από το δυναμικό του μυαλού τους, ώστε να κατασκευάσουν αυτό το μικρό αυτοκίνητο. Ναι, το νέο Ople Corsa χτυπήθηκε από τον κεραυνό, το λογότυπο της Opel, μιλώντας μας στο τέλος στα γερμανικά...
Παρόλ αυτά, εμείς θα το επιθυμούσαμε ακόμα λίγο πιο γερμανικό. Επειδή σηκώσαμε τη μοκέτα στο χώρο των αποσκευών και είδαμε εκεί μόνο... ομίχλη από σπρέι. Πάντως, και στο χώρο του κινητήρα θα θέλαμε να δούμε λίγο περισσότερο χρώμα. Πρόκειται για μοντέλο προ-προ-προπαραγωγής; Ελπίζουμε. Γιατί η πρώτη εντύπωση ήταν καλή, αλλά η δεύτερη θα είναι αποφασιστικής σημασίας. Θα χτυπηθούν και τα άλλα Corsa από τον κεραυνό;
Συμπέρασμα
Το νέο Opel Corsa θεωρούμε ότι τα καταφέρνει, ιδιαίτερα σε δύο τομείς. Πρώτον έχει σπορτίφ οδική συμπεριφορά ΚΑΙ παρέχει στους επιβάτες του τόση άνεση όση ο προκάτοχός του. Δεύτερον, συνεχίζει να έχει πέραση, όπως ένα πραγματικό Opel. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός σε αυτήν την κατηγορία είναι ισχυρός...
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr