7 φωτογραφίες »

Οδηγούμε πρώτοι το νέο Opel Insignia

Διαβάστηκε από 28412 αναγνώστες - 1/9/2020

Η σκηνή του χώρου των αυτοκινήτων ανοίγει, για να υποδεχθούμε ένα από τα τελευταία Opel με τεχνολογία της GM. Οδηγούμε το ανανεωμένο Opel Insignia.

 
 
Όλοι γνωρίζετε ότι η τύχη της Opel έχει περάσει εδώ και αρκετό καιρό στα χέρια του γαλλικού ομίλου PSA (Citroen, Peugeot, DS) και πως αρμόδια για τις εξελίξεις στη γερμανική φίρμα ήταν στο παρελθόν η αμερικανική General Motors. Τι συμβαίνει, λοιπόν, στις τάξεις της Opel και ποιες είναι οι τελευταίες εξελίξεις; Στην περίπτωση του ανανεωμένου Insignia έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε ποια στοιχεία έχουν διατηρηθεί από την εποχή της GM και τι υφίσταται στο πλαίσιο των νέων δεδομένων.



Το σίγουρο είναι πως όλο και περισσότερα μοντέλα της Opel μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα με αντίστοιχες προτάσεις των γαλλικών εταιρειών. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει προς το παρόν για το Insignia. Γιατί αυτό θα συμβεί πιθανότατα το 2023, χρονιά που θα δούμε την αλλαγή της γενιάς στο μεγάλο Opel, το οποίο θα έχει κοινό τεχνολογικό υπόβαθρο με τα Opel Grandland X και Peugeot 508. Ταυτόχρονα, στη λίστα των εκδόσεων του επόμενου Insignia δε θα υπάρχει κανένα υβριδικό μοντέλο, ούτε σε mild ούτε σε plug-in εκδοχές. Εμείς δεν πιστεύουμε ότι αυτό στοιχειοθετεί κάποιο πρόβλημα, από τη στιγμή που ο υπολογιστής ταξιδιού έπειτα από την πρώτη διαδρομή μας γύρω από το Rüsselsheim, την έδρα της Opel, έδειξε μόλις 5,6 λίτρα/100 km.



«Υπεύθυνος» γι αυτήν τη χαμηλή κατανάλωση είναι ο εξ ολοκλήρου νέας εξέλιξης δίλιτρος diesel κινητήρας, ισχύος 174 PS και μέγιστης ροπής 380 Nm. Δεν μπορούμε να πούμε πως παρατηρείται έλλειψη δύναμης σε κανένα σημείο του πεδίου λειτουργίας του. Μόνη εξαίρεση είναι το κομμάτι, που βρίσκεται πολύ ψηλά, κοντά στην επιτρεπόμενη μέγιστη ταχύτητα σε έναν αυτοκινητόδρομο, όπου θα θέλαμε λίγη επιπλέον ισχύ, αλλά και καλύτερη ηχομόνωση. Αν αφήσουμε στην άκρη τη συγκεκριμένη περίπτωση, ο κινητήρας διατηρείται ευχάριστα στο... παρασκήνιο, σχηματίζει ένα πετυχημένο σύνολο με το αυτόματο κιβώτιο, 8 σχέσεων, το οποίο επιλέγει με ασφάλεια και αποφασιστικότητα τις ταχύτητες. Η προαιρετική (969 ευρώ στη Γερμανία) προσαρμοζόμενη ανάρτηση κάνει το ανανεωμένο Insignia να γλιστρά χωρίς κανένα πρόβλημα πάνω ακόμα και από τις πιο έντονες κακοτεχνίες του οδοστρώματος, από τη στιγμή που έχει επιλεγεί από τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης το "comfort" (άνεση). Εναλλακτικά, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τα προγράμματα "standard" και "sport", τα οποία παρέχουν κάπως καλύτερη πληροφόρηση.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει