autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
5 φωτογραφίες »

Αν θέλετε περισσότερη άνεση, μπορείτε να παραγγείλετε την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση με ένα επιπλέον κόστος.

Οδηγούμε πρώτοι το νέο Skoda Karoq. Διαβάστε το πλήρες άρθρο

Διαβάστηκε από 17214 αναγνώστες - 9/11/2017

Οδηγούμε πρώτοι τον αντικαταστάτη του Yeti - Ο διάδοχος του Yeti λέγεται Skoda Karoq και είναι ένα κανονικό SUV.

Το Karoq είναι ένα κανονικό SUV
Ο προκάτοχος, το Yeti, ήταν τοποθετημένος πιο γενικά στην κατηγορία, χωρίς εξειδίκευση που θα απέκλειε κάποιους από το να το δουν ζεστά για αγορά. Το Karoq είναι σαφέστερα τοποθετημένο μεταξύ των SUV και προφανώς στοχεύει στο αντίστοιχο κοινό που θέλει το αυτοκίνητό του να είναι και να φαίνεται ικανό για διαδρομές ακόμα και μακριά από την άσφαλτο. Μπροστά, η γνωστή από το Kodiaq μάσκα, είναι ένα από τα πολλά κοινά σχεδιαστικά στοιχεία που έχουν τα δύο αυτοκίνητα. Τα φώτα παρΆ όλα αυτά, είναι διαφορετικά ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα, με αυτά του Karoq να είναι πιο χαμηλά σε ύψος αλλά μεγαλύτερα με πλάτος. Σε σχέση με το Yeti, το Karoq έχει μήκος μεγαλύτερο κατά 16 εκατοστά, φτάνοντας συνολικά τα 4,38 μέτρα. Το πλάτος και το ύψος είναι κοινά με αυτά του Seat Ateca (1,84 μέτρα και 1,61 μέτρα). Αυτό συμβαίνει καθώς τα δύο αυτοκίνητα είναι σχεδόν ίδια σε ότι έχει να κάνει με τα τεχνικά τους χαρακτηριστικά, απλά η Seat λάνσαρε πρώτη το Ateca που εξελίχθηκε ταυτόχρονα με το μοντέλο της Skoda. Στην καμπίνα, οι παραπομπές στο μεγαλύτερο Kodiaq είναι πολλές, με πρώτη και καλύτερη το σύστημα ψυχαγωγίας και διασύνδεσης, που είναι κοινό μεταξύ των δύο Skoda. Στο χώρο αποσκευών, η μέγιστη χωρητικότητα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, είναι 1.810 λίτρα και αξίζει να σημειωθεί πως ακόμα και το κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλώνεται για να είναι εφικτή η μεταφορά μεγάλων σε μήκος αντικειμένων. Σε ότι αφορά τους κινητήρες, έχουμε δύο επιλογές βενζίνης και δύο diesel, οι οποίοι προσφέρουν απόδοση 115 και 150 ίππων. Αργότερα θα μπει στη γκάμα και του Karoq το diesel σύνολο με τους 190 ίππους. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός τροχούς, με τις τετρακίνητες εκδόσεις να έχουν φυσικά επιπλέον κόστος. Όπως και το Yeti, έτσι και το Karoq, δείχνει να τα καταφέρνει πολύ σε light εκτός δρόμου εξορμήσεις. Θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις εξοπλισμού Ambition και Style, με την πραγματικά βασική έκδοση Active να ακολουθεί αργότερα. Στη Γερμανική αγορά, έχει ανακοινωθεί η τιμή της έκδοσης Ambition με τους 115 ίππους και είναι 24.290 ευρώ.

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις