autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Στο δρόμο: Πρώτη βόλτα με το Karoq

Διαβάστηκε από 17218 αναγνώστες - 9/11/2017

To Karoq στο δρόμο, τα καταφέρνει πολύ καλά σε γενικές γραμμές. Έχει πολύ άνετη και ποιοτική κύλιση, ενώ προσφέρει πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά απόσβεσης των ανωμαλιών του δρόμου σε σχέση με το πιο sport και πιο σκληρό κατά συνέπεια, Seat Ateca με το οποίο το Karoq έχει πάρα πολλά κοινά. Ενώ το Ateca είναι πιο σφιχτό, πιστό στη διάθεση της Seat να υποστηρίζει τις πιο sport διαθέσεις, το Karoq είναι πιο άνετο και ξεκούραστο για τους επιβάτες του. Ο πίσω άξονας εξακολουθεί και ακούγεται όταν περνάει πάνω από εγκάρσιες βαθιές λακκούβες- και αυτό είναι κάτι που εξακολουθεί να δουλεύει η Skoda, για να παρουσιάσει το αυτοκίνητο το Νοέμβριο απαλλαγμένο από τέτοιες παρενέργειες. Θα υπάρχει έκδοση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, με κάποια επιπλέον χρέωση προφανώς, για όσους θέλουν το απόλυτο σε άνεση όταν το μοντέλο παρουσιαστεί στις αγορές. Τα καθίσματα του Karoq προσφέρουν εξαιρετική στήριξη και είναι αναπαυτικά, έχοντας ρύθμιση και για την στήριξη της μέσης. ΠαρΆ όλη την άνετη εικόνα με τη μαλακή ανάρτηση, το Karoq μπορεί να οδηγηθεί αρκετά γρήγορα σε δρόμο με στροφές. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και ακριβές, ενώ συνολικά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο, είναι όσο προοδευτική χρειάζεται για να ειδοποιεί τον οδηγό για το όριο της πρόσφυσης. Για όσους θέλουν το κάτι παραπάνω, το τετρακίνητο Karoq δίνει τις λύσεις. Δίνει την αίσθηση του αυξημένου βάρους σε σχέση με το προσθιοκίνητο αλλά προσφέρει μεγαλύτερη σιγουριά με το πάτημά του. Επίσης, έχει σημασία να πούμε πως ο diesel κινητήρας, με το αυξημένο του βάρος σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες, είναι πιο «δεμένος» με το αμάξωμα, εμφανίζει περιορισμένους κραδασμούς και χάρη στην ενισχυμένη μόνωση, δεν ακούγεται ιδιαίτερα μέσα στην καμπίνα. Οι δύο εκδόσεις του μοντέλου με τους 150 ίππους, η βενζινοκίνητη με τον 1.500άρη TSI και η diesel με το δίλιτρο TDI, δίνουν πολύ ωραία αίσθηση σε σχέση με τα ποιοτικά τους χαρακτηριστικά, τόσο στην απόδοση, όσο και στη λειτουργία. Είναι χαρακτηριστικό το ότι ο TDI μπορεί να μπερδέψει κάποιους που δεν θα καταλάβουν πως είναι diesel, ενώ και οι δύο συνεργάζονται ιδανικά με το εξαιρετικά ρυθμισμένο DSG κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη. Από την πρώτη μας επαφή, αυτό που μένει είναι πως η Skoda με το Karoq, δεν έφτιαξε απλά ένα καλό αυτοκίνητο αλλά κατάφερε και το έκανε να ξεχωρίζει ανάμεσα στα VW Tiguan και Seat Ateca. Είναι πιο άνετο από το Seat και πιο πρακτικό και compact από το VW. Το μόνο που περιμένουμε να δούμε είναι που θα τοποθετηθεί τιμολογιακά. Σίγουρα θα είναι λίγο ακριβότερο από το Yeti, έστω και λίγο αλλά σε κάθε περίπτωση, θα μείνει πιστό στην υπόσχεση της Skoda για πολύ καλή σχέση τιμής- αξίας.