autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

“Hello, Volkswagen”

Διαβάστηκε από 33259 αναγνώστες - 27/11/2019

Επιβιβαζόμαστε και αρχίζουμε να οδηγούμε. Είχαμε την ευκαιρία (και την τύχη) να είμαστε το πρώτο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο, που βρέθηκε στο εσωτερικό του νέου Golf και το οδήγησε χωρίς περιορισμούς σε γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους. Αρχικά, ο κύριος Welsch κάθησε στη θέση του οδηγού. Έκανε τις ρυθμίσεις του και εμείς αμέσως αντιληφθήκαμε, για ποιο λόγο δεν είναι υποχρεωτικό να οδηγεί κάποιος πάντα ένα SUV. Η θέση οδήγησης είναι βολικά χαμηλή, ωστόσο η περιφερειακή ορατότητα είναι καλή. Σε πιο γενικό πλαίσιο, το αυτοκίνητο σε αγκαλιάζει και αισθάνεσαι πως είσαι καλά... ενσωματωμένος σε αυτό. «Και το Golf πρέπει να είναι σε θέση να αποπνέει αυτήν τη μοναδική αίσθηση του... Welcome home», μας λέει ο Welsch. Με αυτά τα δεδομένα, μερικοί οδηγοί θα μπορούσαν να δείχνουν εξαιρετικά ενθουσιασμένοι, καθώς στο... καθιστικό αιωρείται ξαφνικά μία τεράστια οθόνη.



Σ αυτό το σημείο επανερχόμαστε στα Tesla. Τα αμερικανικά αυτοκίνητα διαθέτουν τη μεγαλύτερη (screen) οθόνη, αλλά αυτή πρέπει να χρησιμοποιείται με πολλή ακρίβεια και προσοχή. Μία ανωμαλία του οδοστρώματος και, ξαφνικά, έχεις αλλάξει ακούσια τη ραδιοφωνική συχνότητα, που τόσο σου άρεσε, αν και, απλώς, ήθελες να ενεργοποιήσεις μία κλήση. «Δεν ψηφιοποιοήσαμε απλώς και μόνο το Golf, αφού πρέπει ταυτόχρονα να είναι εύχρηστο», τονίζει ο Welsch. Οθόνες ως αυτοσκοπός, κάτι τέτοιο η VW απλώς δεν το κάνει.
Και άμεσα επιδεικνύει, αυτό που ακριβώς εννοεί. Όντας μπλεγμένοι στο κέντρο του «σταμάτα-ξεκίνα» της κυκλοφορίας, το στέλεχος της VW «ανακατεύει» με τα δάχτυλά του τα menu, μιλάει με το Golf (“Hello, Volkswagen”) και χρησιμοποιεί το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, χωρίς να φαίνεται πως η προσοχή του έχει αποσπαστεί από τα τεκταινόμενα στο δρόμο. Στην πράξη, κάποια πράγματα, όπως το head-up-display (επιτέλους ένα «σωστό», χωρίς γυάλινο τζαμάκι, όπως υπάρχει ακόμη στο Passat) ρυθμίζονται πάρα πολύ εύκολα, επειδή τα σχετικά χειριστήρια δεν έχουν τοποθετηθεί οπουδήποτε ως ομάδα, αλλά επειδή είναι πολύ εύκολο να τα βρει κάποιος.



Συνολικά, η VW φαίνεται πως έχει κάνει σωστά το... Home work της με το νέο cockpit του Golf. Μάλιστα, θα λέγαμε πως από το μέσο της κατηγορίας εκτινάχθηκε κατΆ ευθείαν στην κορυφή. Όχι μόνο της κατηγορίας, αλλά του συνόλου της αγοράς των αυτοκινήτων, αφού δεν υπάρχει κανένα άλλο αυτοκίνητο με τόσα πολλά τεχνολογικά... καλούδια, τα οποία χρησιμοποιούνται τόσο εύκολα και διαισθητικά. Όσοι τα καταφέρνουν με το smart phone τους, το Golf με την αντίστοιχης φιλοσοφίας χρήση των συστημάτων του δε θα τους φέρει ποτέ μπροστά σε γρίφους. Αν και δεν είναι απαραίτητο να πλοηγηθεί ο χρήστης στα βάθη των menu... Αρκεί ο οδηγός και οι επιβάτες να επιβιβαστούν και να κάνουν τη βόλτα τους.



Κι αυτό είναι κάτι, που κάνει το Golf ελαφρώς καλύτερα σε σχέση με έως τώρα. Το μικρομεσαίο της VW βασίζεται μεν στην ίδια πλατφόρμα με το σύγχρονο μοντέλο, αυτή όμως υπέστη φινιρίσματα και βελτιώσεις. Ο TDI κινητήρας του αυτοκινήτου της δοκιμής μας (τώρα με διπλό SCR, που περιορίζει το NOx κατά περίπου 80%, φέρνοντάς το σε μονοψήφιες τιμές) φαίνεται πως διαθέτει βελτιωμένη ηχομόνωση, η λειτουργία “sailing” του παλιότερου προγράμματος Eco παραμένει πάντα ενεργή και«ορίζει» τον diesel κινητήρα να λειτουργεί όσο συχνά γίνεται στο ρελαντί. Έτσι, προκύπτει σαφώς εξοικονόμηση καυσίμου. Οι μηχανικοί της VW αναφέρουν πως με τα δοκιμαστικά αυτοκίνητα καταφέρνουν εντός των συνθηκών της καθημερινότητας να καταναλώνουν σχεδόν 4,5 λίτρα.



Ο Welsch και οι συνεργάτες του εργάστηκαν σκληρά πάνω στο ζήτημα των καυσίμων και των κινητήρων. Οι βενζινοκινητήρες θα συνδυάζονται με ένα mild hybrid σύστημα 48 V και λέγεται πως σε ολόκληρη την γκάμα του Golf η κατανάλωση έχει μειωθεί κατά 10%, σύμφωνα με τον επικεφαλής του Τμήματος Εξέλιξης.
Η plug-in έκδοση, που προέρχεται από το γνωστό μας GTE, θα παρουσιαστεί στο μέλλον σε δύο εκδόσεις: Η πρώτη παραπέμπει εμφανισιακά στα «βασικά» Golf και θα είναι ισχύος 204 PS, ενώ η δεύτερη θα θυμίζει σε σχεδίαση ένα GTI, ο κινητήρας της θα αποδίδει 245 PS και θα ονομάζεται GTE. Σημειώνουμε πως το νέο Golf GTE θα είναι εντυπωσιακό και στην όψη, καθώς τα φώτα ημέρας θα εκτείνονται ως λωρίδες από τα φτερά έως και το λογότυπο της φίρμας.
Μόνο ένα γνωστό μας Golf δε θα αντικατασταθεί: το e-Golf. Βλέπετε, ο κύριος Welsch δεν εξέλιξε τα προηγούμενα 4 χρόνια μόνο το Golf VIII, αλλά παράλληλα και το ID.3, ένα ηλεκτροκίνητο για όλους.
Αυτή ήταν κάποτε η ιδέα του Elon Musk.



Συμπέρασμα
Το νέο VW Golf εκπλήσσει και, μάλιστα, πολλαπλώς: Παρέχει τεχνολογία από την ανώτερη κατηγορία, προσιτή σε όλους, και παραμένει ένα εύκολο στη χρήση αυτοκίνητο, που διακρίνεται για την καλή οδική συμπεριφορά του. Στοιχηματίζουμε ότι θα φέρει πίσω πελάτες, που προτίμησαν τα SUV!

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει