Όλα τα παραπάνω ενθουσίασαν πολύ και εμάς κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής διαδρομής μας στο επαρχιακό δίκτυο. Το τιμόνι δεν ήταν πάρα πολύ ευαίσθητο στη θέση γύρω από την ευθεία, αλλά, στη συνέχεια, ακόμα και με την παραμικρή γωνία στρέψης, μας εντυπωσίασαν η αρκετή δύναμη, που απαιτείται από τα χέρια, καθώς και η λεπτομερής προθυμία για πληροφόρηση του οδηγού. Όπου το αυτοκίνητο χάνει αρχικά την πλευρική πρόσφυση, ο οδηγός του λαμβάνει αμέσως την κατάλληλη πληροφόρηση και μπορεί να κάνει τις σχετικές διορθώσεις. Η σπορτίφ ρύθμιση της ανάρτησης βοηθά, αλλά θέτει και το όριο της συγκράτησης. Με άλλα λόγια, ό,τι η BMW θεωρεί άνετο, άλλοι κατασκευαστές το κρίνουν σπορτίφ. Σε κάθε περίπτωση, βέβαια, πρόκειται για ένα πραγματικό αυτοκίνητο, που χωρίς αμφιβολία, μπορεί να διανύσει και μεγάλες αποστάσεις. Και, χάρη σε αυτό το προνόμιο, θα ενθουσιάσει τους θαυμαστές - με απόλυτη σιγουριά.
Copyright © 2024 - autoagora.gr