autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
9 φωτογραφίες »

Οδηγούμε τη νέα Mercedes GLC 200d

Διαβάστηκε από 44622 αναγνώστες - 12/10/2020

Στη δοκιμή μας η Mercedes GLC 200 d αποδεικνύει ότι τα 163 PS της είναι αρκετά σε όλες, σχεδόν, τις περιπτώσεις. Ωστόσο, η βασική diesel έκδοση δεν πληροί άλλες προσδοκίες.

Με τον 2λιτρο diesel κινητήρα των 163 PS, η Mercedes-Benz παρουσιάζει την έκδοση με το πιο αδύναμο μηχανικό σύνολο της παλέτας των κινητήρων της GLC. Είναι όμως αρκετή η ιπποδύναμη αυτή για ένα τετρακίνητο μοντέλο αυτής της κατηγορίας, μιας και το σύστημα τετρακίνησης 4Matic δεν είναι δυνατό να μην επιλεχθεί με την αγορά μιας GLC; Θα πρέπει επίσης να λάβουμε υπόψη μας, ότι ακόμα και με το βασικό diesel κινητήρα, το μεσαίου μεγέθους SUV δεν είναι κάποια λεπτή... μπαλαρίνα, με το βάρος της να φτάνει τα 1.920 κιλά, μόλις 29 λιγότερα από την 300 d των 245 ίππων.



Ευχάριστο στην οδήγηση
Είναι αρκετή αυτή η ισχύς για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, που παραμένει εντυπωσιακό; Παρά το αυξημένο βάρος του και παρόλο που η 200 d απέχει σαφώς από τις προδιαγραφές του εργοστασίου για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h (8,9 δευτερόλεπτα), δεν προκύπτει δυσαρέσκεια κατά την οδήγηση, σε αντίθεση με ό,τι θα περίμενε κανείς. Το αυτοκίνητο της δοκιμής διαθέτει αερανάρτηση (Air Body Control, κόστους 2.204 ευρώ στη Γερμανία), επομένως, κινείται άριστα σε δρόμους οποιασδήποτε ποιότητας, κάτι που μπορούν να κάνουν μόνο πολύ λίγα μοντέλα σε αυτήν την κατηγορία.



Ο 2λιτρος κινητήρας, όπως και ο προκάτοχός του, έχει παρόμοια ακουστική παρουσία με τις diesel... συχνότητες, φυσικά, να κυριαρχούν. Ωστόσο, το συνολικό επίπεδο θορύβου είναι πολύ χαμηλό, κάτι που στην περίπτωσή μας οφείλεται πιθανότατα στα «ακουστικά τζάμια», που στη Γερμανία χρεώνονται επιπλέον με 139 ευρώ. Και το μικρό turbo lag κάτω από τις 1.700 σ.α.λ. καλύπτει πάντα τις κομψές και γρήγορες εναλλαγές του αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων. Είμαστε σίγουροι ότι ένα αυτόματο κιβώτιο, που δεν είναι τόσο... ετοιμοπόλεμο, θα έκανε τον κινητήρα να φαίνεται λίγο πιο αδύναμος.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις