autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Οδηγούμε το Renault Rafale: Η νέα ναυαρχίδα... προσγειώθηκε

Οδηγούμε το Renault Rafale: Η νέα ναυαρχίδα... προσγειώθηκε

Οδηγούμε το Renault Rafale: Η νέα ναυαρχίδα... προσγειώθηκε

29/9/2024

Rafale: Από μαχητικό αεροσκάφος κατέληξε... coupe SUV.
Full υβριδική η βασική έκδοση των 200 ίππων, το πιο ισχυρό μοντέλο της Renault το Plug-in υβριδικό με τα 300 άλογα.
«Αιχμηρή» σχεδίαση εξωτερικά, ευρύχωρο και ποιοτικό το εσωτερικό.
Ευχάριστο στην οδήγηση το full υβριδικό Rafale των 200 ίππων.

Rafale: Από μαχητικό αεροσκάφος κατέληξε... coupe SUV

Το Rafale δεν είναι μόνο ένα γαλλικό μαχητικό αεροσκάφος. Είναι επίσης ένα αεροσκάφος που κατασκευάζεται από τη Renault. Από το 1934 και μετά ονομαζόταν Caudron C460 Rafale, κινούνταν από έναν υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο κινητήρα με 310 ίππους και πετούσε με πάνω από 500 χλμ./ώρα. Αυτά για την ιστορία. Τι σχέση έχουν όλα αυτά με τα αυτοκίνητα; Τότε το Rafale ήταν εξοπλισμένο με κινητήρα Renault και τώρα η θρυλική ονομασία επιστρατεύεται για να δώσει ώθηση στην εμπορική πορεία του νέου μοντέλου της γαλλικής εταιρείας.

Ωστόσο, μόνο ένα όνομα δεν αρκεί. Γιατί ενώ οι Γάλλοι συνήθιζαν να σπάνε όλες τις συμβάσεις και να δημιουργούν εντελώς νέα αμαξώματα, τώρα ακολουθούν μια λιγότερο ριψοκίνδυνη πορεία: Μετά την υποβάθμιση του Espace από van σε κανονικό SUV, τώρα έχουμε ένα coupe SUV: αμάξωμα που το τελευταίο διάστημα έχει γίνει «σούπα».
 

Full υβριδική η βασική έκδοση των 200 ίππων, το πιο ισχυρό μοντέλο της Renault το Plug-in υβριδικό με τα 300 άλογα

Η βασική έκδοση του Rafale είναι full υβριδική. Το κινητήριο σύνολο περιλαμβάνει έναν τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, δύο ηλεκτροκινητήρες, ο ένας εκ των οποίων βρίσκεται στο κιβώτιο ταχυτήτων, και μία μπαταρία χωρητικότητας 2 kWh. Αποδίδει συνολική ισχύ 200 ίππων. Στη Γερμανία ξεκινάει από 43.800 ευρώ.

Η δεύτερη έκδοση είναι ένα Plug-in υβριδικό με 300 ίππους και τετρακίνηση – θα είναι το ισχυρότερο μοντέλο που έχει η Renault στη γκάμα της. Εδώ, ο βενζινοκινητήρας των 1,2 λίτρων συνεργάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα και έναν ως γεννήτρια στο κιβώτιο ταχυτήτων. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία, με την μπαταρία των 22 kWh, το Rafale μπορεί να διανύσει έως και 97 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.
 

«Αιχμηρή» σχεδίαση εξωτερικά, ευρύχωρο και ποιοτικό το εσωτερικό

Η σχεδίαση είναι πιο γωνιώδης και ενεργητική από ό,τι μας έχει δείξει ως τώρα η Renault, με οδοντωτά φώτα ημέρας αριστερά και δεξιά στο μπροστινό μέρος, διάφορες ακμές στα πλευρά, καθώς και μια μεγάλη αεροτομή οροφής και στενά φωτιστικά σώματα LED στο πίσω μέρος.

Ενώ εξωτερικά η γαλλική ναυαρχίδα εντάσσεται στην πλημμυρίδα των coupe SUV, στο εσωτερικό τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς διακρίνουμε μπόλικη φινέτσα. Όχι μόνο επειδή τα υλικά είναι ποιοτικά και η συναρμογή τους κομψή, με όμορφες λεπτομέρειες, όπως τα παλλόμενα φωτιζόμενα λογότυπα της Alpine στα καθίσματα της κορυφαίας έκδοσης, αλλά και επειδή με το πάτημα ενός κουμπιού, μια τεράστια πανοραμική οροφή σκοτεινιάζει σταδιακά, μπλοκάροντας και τις πιο επίμονες ακτίνες του ήλιου. Το Rafale είναι ευρύχωρο για τους επιβάτες, και ναι, υπάρχει επίσης αρκετός «αέρας» για το κεφάλι όσων κάθονται στο πίσω κάθισμα. Πολύ χρήσιμο και το πολυλειτουργικό μπράτσο, που κρύβει θήκες για tablet και τηλέφωνα, συμπεριλαμβανομένων και θυρών USB-C.
 

Ευχάριστο στην οδήγηση το full υβριδικό Rafale των 200 ίππων

Κατά την πρώτη εμπειρία μας με το πλήρως υβριδικό σύστημα των 200 ίππων, είναι γεγονός ότι το Rafale συχνά κινείται μέσα στην πόλη μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Σε αυτή την περίπτωση, δεν ακούγεται τίποτα άλλο πέρα από τη σιωπή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Όταν αναλαμβάνει ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας, νιώθεις περισσότερη ζωντάνια κάτω από το καπό, ωστόσο λίγη παραπάνω ένταση δεν θα έβλαπτε. Η οδήγηση είναι ευχάριστη στους επαρχιακούς δρόμους που το οδηγήσαμε, ωστόσο το μόνο που απομένει είναι το full υβριδικό Rafale να αποδείξει την αξία του σε καθημερινή χρήση εντός πόλης.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις