autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ο Βασιλιάς και το στέμμα του...

Διαβάστηκε από 63597 αναγνώστες - 11/5/2020

Σε σχέση με το «κανονικό» Q3, που δε συνοδεύεται στο όνομά του από κάποιο πρόσθετο, υπάρχουν λίγα χιλιοστά επιπλέον μήκους (+16 mm) και μία μικρή απώλεια σε ό,τι αφορά το πλάτος (-13 mm), διαφορές που στην πράξη δεν τις λαμβάνει κανένας υπόψη του. Έπειτα από το μήκος και το πλάτος, σειρά έχει το ύψος. Με... ανάστημα 1,57 m είναι κατά 5 cm χαμηλότερο από το γνωστό μας Q3, διαφορά η οποία δεν ξεφεύγει και δεν ξεχνιέται από κανέναν. Στο μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου, μόνο επαγγελματίες... καλαθοσφαιριστές θα καταλάβουν πως κάθονται πλέον πιο κοντά στην οροφή.



Πίσω όμως, αυτή η αίσθηση δεν μπορεί να μείνει κρυφή από κανέναν άνθρωπο, ύψους μεγαλύτερου των 1,80 m. Έτσι, η... βασίλισσα θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να βγάλει το στέμμα της.
Ανάλογου τύπου... θυσίες θα πρέπει να γίνουν και στο χώρο αποσκευών. Για παράδειγμα, για τις χιονοδρομικές διακοπές δύο ατόμων πρέπει στο Sportback να τακτοποιηθούν αποσκευές όγκου 1.400 λίτρων, δηλαδή 125 λιγότερων λίτρων ή μία ταξιδιωτική βαλίτσα λιγότερη σε σχέση με το «κανονικό» Q3.



Επιδόσεις

Σχετικά με τις επιδόσεις δεν εντοπίζονται καθόλου διαφορές σε σχέση με το «κλασικό» Q3 40 TDI. Τα 190 PS είναι... ζωντανά και στην έκδοση Sportback, απλώς παρατηρείται η ελαφρά καθυστέρηση κατά την εκκίνηση από στάση. Χάρη, όμως, στην standard τετρακίνηση, τα 400 Nm της μέγιστης ροπής μετατρέπονται ως επί το πλείστον χωρίς καπνούς και ήχους σπιναρίσματος σε ώθηση προς τα εμπρός, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, αλλάζει γρήγορα και σπάνια εμφανίζει υστέρηση στην απόκρισή του.



Αν η ποιότητα του οδοστρώματος γίνει κακή, το Sportback πρέπει να... αποτείσει φόρο τιμής στους τροχούς του με τις ζάντες των 20 ιντσών (2.400 ευρώ στη Γερμανία), αλλά και στη σπορ ανάρτηση (standard). Για ποιο λόγο; Φυσικά, επειδή οι κακοτεχνίες της ασφάλτου και τα καπάκι των υπονόμων αντιμετωπίζονται με λεπτομερή... ανάλυση, που καταλήγει στους επιβάτες αισθητά ενοχλητική. Επομένως, θα προτείναμε να μείνετε καλύτερα στις ζάντες των 18 ιντσών (από 700 ευρώ στη Γερμανία) και στην άνετη ανάρτηση, η οποία δεν κοστίζει κάτι και κάνει πιο ήπιους τους συνεπιβάτες σας.



Με 45.300 ευρώ (Γερμανία) το Sportback είναι ελαφρώς πιο ακριβό σε σχέση με το «κανονικό» Q3 (από 43.700 ευρώ στη Γερμανία). Ταυτόχρονα, ο ενδιαφερόμενος θα βρεθεί ενώπιος ενωπίω με τη μικρής διάρκειας εγγύηση των 2 ετών(Γερμανία). Πώς θα φαινόταν άραγε στην Audi, η... πρόοδος να ερχόταν μέσω της προσέγγισης του λαού; Ο νοών νοείτω...



Συμπέρασμα
Το νέο Audi Q3 Sportback δείχνει πραγματικά καλό. Βέβαια, αυτό το προβάδισμα σε ό,τι αφορά την σχεδίαση «πληρώνεται» με τις χειρότερες αναλογίες χώρων σε σχέση με το «κανονικό» Q3. Έτσι, το Q3 Sportback αναμένεται να συγκινήσει τους λάτρεις της αισθητικής.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει