Η Audi υπόσχεται μια θεωρητική κατανάλωση λίγο πάνω από δύο λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Όλα αυτά με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη και μόνο στον πάγκο δοκιμών. Μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ένα αυτοκίνητο περίπου δύο τόνων. Αλλά ας επιστρέψουμε στον ηλεκτροκινητήρα. Στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο, η συνεχής ισχύς φτάνει τους 75 ίππους και η κορυφαία τιμή της είναι 143 ίπποι, με τον κινητήρα καύσης ανενεργό.
Όταν τα πράγματα ζορίσουν, το υβριδικό σύστημα προσφέρει απολαυστική απόδοση με τη βοήθεια 367 ζωηρών ίππων. Δεν είχαμε την ευκαιρία να το μετρήσουμε, όμως τα πέντε δευτερόλεπτα για το 0-100 και μια τελική κοντά στα 240 χλμ./ώρα κρίνονται απόλυτα λογικές τιμές. Το θετικό είναι ότι ο υβριδικός κινητήρας λειτουργεί πάντα πιο αρμονικά από τον αντίστοιχο turbo πετρελαιοκινητήρα, τουλάχιστον όσο η ηλεκτρική μονάδα προσθέτει πινελιές.
Συγκεκριμένα, βοηθάει στη άμεση απόκριση του γκαζιού, συμπληρώνει τις τρύπες στο διάγραμμα της ροπής και κρύβει τις αδυναμίες που παρουσιάζει ο κινητήρας βενζίνης στις εκκινήσεις. Είναι λοιπόν, το plug-in πραγματικά μια εναλλακτική λύση έναντι του diesel; Ναι, ακόμα και για τους λάτρεις μεγάλων αποστάσεων. Στο αυτοκίνητο δοκιμής , ο υπολογιστής του οχήματος έδειξε κατανάλωση ισχύος 15 kWh και μέγιστη τιμή 6,9 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αυτό είναι πρόοδος.
Συμπέρασμα: Το υβριδικό Audi Q5 πείθει ότι στην καθημερινότητα τα καταφέρνει καλύτερα χάρη στην ηλεκτρική βοήθεια και τον καθαρό βενζινοκινητήρα. Και αν διατηρείς έλεγχο του δεξιού ποδιού σου, πετυχαίνεις, αναλογικά για ένα SUV δύο τόνων με 367 ίππους, μια εκπληκτικά χαμηλή κατανάλωση.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr