Το νέο Ford Puma θα διατίθεται αρχικά με τον turbo τρικύλινδρο κινητήρα του 1,0 λίτρου, ισχύος 125 ή 155 PS, ενώ τον ερχόμενο Μάιο θα προστεθεί στην παλέτα των κινητήρων και ο τετρακύλινδρος 1.5 diesel με τα 120 PS. Νέες είναι οι mild hybrid εκδόσεις για τα βενζινοκίνητα μοντέλα, με σύστημα 48 Volt και με μίζα-γεννήτρια 11,5 kW ή 16 PS.
Κατά την πρώτη μας δοκιμαστική οδήγηση είχαμε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με το υβριδικό σύστημα και τον κινητήρα των 125 PS, μια έκδοση, που σαφώς και θα προτείναμε για αγορά. Το mild-hybrid σύστημα λειτουργεί σε συνδυασμό με το σύστημα stop & start αξιοπρόσεκτα καλά, ενώ ξεχωρίζει η εντυπωσιακά ήπια εκκίνηση από στάση, για παράδειγμα σε ένα φανάρι. Ο μικρός turbo κινητήρας χρειάζεται αρκετές στροφές λειτουργίας και αποδεικνύεται πραγματικά ζωντανός πάνω από τις 2.000 σ.α.λ., παρά την υποστήριξη της γεννήτριας. Από τις 2.000 σ.α.λ. και πάνω, όμως, ο κινητήρας γίνεται πολύ διασκεδαστικός, καθώς λειτουργεί πολύ ζωηρά. Ακούγεται, βέβαια, χαρακτηριστικά τρικύλινδρος, όντας αρκετά θορυβώδης και μάλλον... χλιαρός και «υπερβολικά ήσυχο» δε θα τον χαρακτήριζε κανείς.
Αν έχουμε ήδη επαινέσει το Fiesta για την πολύ καλή οδική συμπεριφορά του, αυτό θα το επαναλάβουμε -και θα επαυξήσουμε- για το Puma. Η Ford, λοιπόν, χρησιμοποίησε το πάτωμα του Fiesta, αλλά το ρύθμισε εκ νέου, δίνοντάς του φαρδύτερο μετατρόχιο, μεγαλύτερο μεταξόνιο, πιο στιβαρά ρουλεμάν κτλ. Έτσι, το Puma είναι πια πολύ ισορροπημένο, κινείται ζωηρά και παρέχει μία πολύ ευχάριστη αίσθηση, χάρη επίσης και στο ακριβές σύστημα διεύθυνσης, με αποτέλεσμα να περνά με άνεση απ¶ όλων των ειδών τις στροφές, κάτι που είναι αξιοσημείωτο στην κλάση των μικρών SUV.
Εκδόσεις - Τιμές του νέου Puma
Αρκετά φιλόδοξες, όμως, είναι οι τιμές στη Γερμανία. Η αρχή γίνεται από τα 23.150 ευρώ για την έκδοση των 125 PS, με τον κινητήρα 1.0 (όχι ως υβριδικό) στην εκδοχή Titatnium. Η υβριδική έκδοση, που οδηγήσαμε, ξεκινά από τα 26.900 ευρώ στην εκδοχή ST-Line X. Θυμηθείτε ότι το Puma 1.4 16V με τα 90 PS κόστιζε το 1998 29.000 μάρκα! Πολύ θα θέλαμε και σήμερα να ήταν ανάλογες οι τιμές.
Συμπέρασμα
Το νέο Ford Puma είναι ευχάριστα συμπαγές, έχει φιλική σχεδίαση και πολλές πρακτικές λύσεις, ενώ η οδική συμπεριφορά του είναι αξιοπρόσεκτα καλή και ο κινητήρας του είναι μοντέρνος. Η νέα έκδοση του Puma είναι πετυχημένη.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr