autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
6 φωτογραφίες »

Έχει κληρονομήσει την κυβοειδή σχεδίαση από τον προκάτοχό του, παρόλα αυτά εξακολουθεί να δείχνει μοντέρνο με την πρώτη ματιά.

Οδηγούμε το νέο Land Rover Defender 110 D240

Διαβάστηκε από 5458 αναγνώστες - 16/11/2020

Είναι απλώς ένα ικανό off-road μοντέλο ή θα γίνει κι αυτό θρύλος; - Off-road, on-road, χώροι, άνεση: Το νέο Land Rover Defender είναι καλύτερο από το παλιό. Πως τα καταφέρνει, όμως, όλα αυτά με τόση ευκολία;

Αναμφίβολα, το Land Rover Defender είναι ένα εκτός δρόμου όχημα, το οποίο έχει αφήσει εποχή και έχει γράψει πολλά κεφάλαια στην ιστορία του αυτοκινήτου. Μάλιστα, η προηγούμενη -πρώτη- γενιά του κατασκευαζόταν από το 1948 μέχρι και το 2016! Οι δυνατότητές του, ειδικά πέρα από τα όρια της ασφάλτου, δεν τέθηκαν ποτέ υπό αμφισβήτηση, ωστόσο η κατασκευάστρια εταιρεία έπρεπε κάποια στιγμή να το εκσυγχρονίσει συνολικά. Αυτή η στιγμή, λοιπόν, έφτασε και εμείς είχαμε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με τη νέα γενιά του.



Πρόκειται, όμως, πράγματι για ένα Defender; Αυτό το όνομα μάς φέρνει εικόνες στο μυαλό από τα πλέον δυσπρόσιτα μέρη του πλανήτη μας: από ερήμους μέχρι ζούγκλες και λάσπες: όπου δεν υπήρχε δρόμος, πάντα ένα Defender κατάφερνε να περάσει! Και τώρα; Τι έχουμε εδώ μπροστά μας; Ένα υπερσύγχρονο SUV, με μεταλλικό χρώμα και χωρίς… ρυτίδες στο αμάξωμα! Μία πρόταση, που ξεχειλίζει από τεχνολογία, μεγάλες οθόνες και είναι πάντα on line. Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν έχει καμία σχέση με ένα Defender. Ή, μήπως, έχει;
Τουλάχιστον οι σχεδιαστές από την πλευρά τους προσπάθησαν να μεταφέρουν στο νέο μοντέλο κάποια στοιχεία από το παλιό. Έτσι, η σύγχρονη έκδοση έχει… δανειστεί πολλά πράγματα από το Defender των μέσων του προηγούμενου αιώνα: το σχεδόν επίπεδο καπό, στρογγυλούς προβολείς και το κάθετο πίσω μέρος. Το βέβαιο είναι πως αυτό το Land Rover δεν είναι ένα πιστό αντίγραφο του αρχικού, όπως συνέβη με τη Mercedes G-Class, στην οποία μόνο οι πραγματικοί γνώστες αναγνωρίζουν τις αλλαγές, που έχουν γίνει.



Εσωτερικό-Χώροι
Πάνω απ όλα, όμως, υπάρχει πλέον διαθέσιμος χώρος. Το Defender έχει γίνει κατά 40 εκατοστά μακρύτερο και κατά 20 εκατοστά φαρδύτερο. Όποιος καταφέρει να αποκτήσει πρόσβαση στο εσωτερικό μέσα από την υψηλή είσοδο, θα καθίσει σε μεγάλες πολυθρόνες και θα νιώσει σαν στο σπίτι του στο Defender 110, ακόμα κι αν έχει ύψος σχεδόν δύο μέτρων, κάτι που ισχύει επίσης και στα πίσω καθίσματα. Προαιρετικά, θα διατίθεται και μια τρίτη σειρά καθισμάτων. Πάντως, στο πίσω μέρος καλείστε να φροντίσετε μόνοι σας για την ψυχαγωγία, καθώς υπάρχουν αρκετές θύρες USB και παροχές ρεύματος 12 Volt, που εξασφαλίζουν επί μακρόν τη λειτουργία του κινητού τηλεφώνου και άλλων ηλεκτρονικών συσκευών. Το νέο Pivi-Pro-Infotainment φροντίζει για την ψυχαγωγία των επιβατών των μπροστινών θέσεων. Το σύστημα με την οθόνη αφής 12,3 ιντσών και τα προσαρμοζόμενα menu αντιδρά πολύ πιο γρήγορα σε σχέση με τα προηγούμενα συστήματα της Land Rover και είναι επίσης εύκολο στη χρήση. Ο αμιγώς ψηφιακός και συνδυαστικός πίνακας οργάνων, ο οποίος ρυθμίζεται με τη χρήση διακοπτών στο τιμόνι, απαιτεί εξοικείωση.  
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις