autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Η Renault τα κατάφερε!

Διαβάστηκε από 20264 αναγνώστες - 29/10/2019

Το γεγονός πως η εξέλιξη του μοντέλου δεν έχει περιοριστεί μόνο στις σχεδιαστικές αλλαγές ή στις επενδύσεις, μας το φανερώνει η... μεζούρα. Με επιπλέον 4 cm πλάτους βρίσκουν πιο άνετα θέση στην πίσω σειρά καθισμάτων ακόμα και τρεις επιβάτες, με δεδομένο ότι έχει αυξηθεί και κατά μήκος ο χώρος για τα πόδια. Ο χώρος αποσκευών, με όγκο 422 λίτρων, μέσω της συρόμενης πίσω σειράς καθισμάτων (μάλιστα, αυτή μπορεί να βγει και εκτός οχήματος από την πίσω πόρτα), μπορεί να επεκταθεί έως και τα 536 λίτρα. Έπειτα από την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος, το νέο Renault Captur μετατρέπεται σε… station wagon, αφού ο όγκος του χώρου αποσκευών εκτινάσσεται στα 1.275 λίτρα. Σε ό,τι έχει να κάνει με την ποιότητα, το επίπεδό της είναι αισθητά καλό. Πάνω απ όλα, το cockpit είναι αυτό που μπορούν να χαϊδεύουν ασταμάτητα, χάρη στα αφρώδη υλικά του, οι επιβάτες. Επιπλέον, θετική είναι η κριτική για την ποιότητα κατασκευής, αλλά και για τα συμμαζεμένα συστήματα παροχής πληροφοριών, ψυχαγωγίας κτλ. Σημειώνουμε πως το πλήρως ψηφιακό smart cockpit εφοδιάζεται με μία νέα οθόνη 10 ιντσών.



Οδηγώντας
Στο δρόμο, το νέο Renault Captur συμπεριφέρεται πολύ φιλικά στους επιβάτες του, καθώς είναι άνετο και εμφανώς βελτιωμένο. Η Renault μάλιστα, υπόσχεται μέσω της πιο αποτελεσματικής μόνωσης ένα με δύο ντεσιμπέλ χαμηλότερο επίπεδο θορύβου. Αν αυτή η υπόσχεση ισχύει, θα το διαπιστώσουμε στο πλαίσιο της επερχόμενης δοκιμής. Για τα δεδομένα της Renault, το κιβώτιο ταχυτήτων και το τιμόνι λειτουργούν με ασυνήθιστη ακρίβεια. Μόνο το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων, που θα είναι standard στην κορυφαία έκδοση TCe 155, αντιδρά υπό φορτίο κάπως νωχελικά και αλλάζει τις σχέσεις αστραπιαία, δείχνοντας... αναποφάσιστο. Πιο αξιόπιστο εμφανίζεται το χειροκίνητο κιβώτιο, 6 σχέσεων, στην έκδοση TCe 130. Η μετάδοση και η ακρίβεια κρίνονται σωστές και μόνο ο πολύ... μααααακρύς επιλογέας θα μπορούσε να είναι με άνεση πιο κοντός.



Για τη λίστα των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, τα οποία συνδέονται με τη χρήση των αυτοκινητοδρόμων, αλλά και την υποστήριξη του ανθρώπινου παράγοντα μέσα στο μποτιλιάρισμα, αυτό δεν ισχύει. Με το ξεκίνημα της εμπορικής πορείας του στις αρχές του 2020, το νέο Renault Captur θα είναι στη Γερμανία διαθέσιμο από 17.950 ευρώ (έκδοση TCe Life). Την άνοιξη αναμένεται να κυκλοφορήσει και η plug-in-υβριδική έκδοση. Έτσι, η επιτυχημένη ιστορία του Captur για τη Renault μπορεί να συνεχιστεί.



Συμπέρασμα
Η Renault τα κατάφερε! Το εσωτερικό είναι φτιαγμένο με άφθονη αγάπη, έχει καλή ποιότητα κατασκευής και δίνεται μεγάλο περιθώριο, ώστε να εφαρμόσει εκεί μέσα ο κάθε χρήστης ό,τι θέλει. Πάντως, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων επιδέχεται φινιρίσματος. Η Renault πήρε στα σοβαρά την κριτική, που ασκήθηκε σε βάρος της. Έτσι, το Captur δείχνει πλέον ώριμο και σθεναρό όσο ποτέ. Θα λέγαμε πως στοχεύει συνειδητά πια σε μια κατηγορία παραπάνω. Με μήκος 4,23 m είναι σχεδόν ένα μικρομεσαίο SUV.


 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει