Το ερώτημα σχετικά με την... κότα και το αυγό δεν μπορεί να τεθεί στο πλαίσιο του αυτοκινήτου. Ωστόσο, το cabrio αυτοκίνητο εμφανίστηκε πιο νωρίς απ όλα (μάλιστα, το πρώτο της ιστορίας ήταν ένα τέτοιο), ενώ το SUV είναι μία σχετικά πρόσφατη εμφάνιση «της μόδας», καθώς από το λανσάρισμα το πρώτου Toyota RAV4 έχουν περάσει πάνω από 25 χρόνια.
Η πρόοδος και η ιστορία του αυτοκινήτου, για να είμαστε ειλικρινείς, δεν έχουν ωφελήσει και τόσο τα cabrio. Από την πλευρά τους, τα SUV έχουν εισρεύσει μέσα σε πολλές άλλες κατηγορίες και τώρα έχει φτάσει η σειρά και των ανοικτών μοντέλων! Και, προκειμένου να συνεχίσουμε να είμαστε ειλικρινείς, η... τρελή ιδέα των τμημάτων marketing των εταιρειών για διασταύρωση των δύο ειδών των αυτοκινήτων, ήταν μέχρι στιγμής αποτυχημένες.
Δε φανταζόμαστε να γνωρίζετε το Nissan Murano CrossCabrio. Ακόμα και το συμπαθέστατο, ανοικτό Range Rover Evoque (που εντωμεταξύ σταμάτησε να παράγεται) δε σημείωσε κάποια αξιόλογη εμπορική επιτυχία, ενώ δεν πρόκειται να αποκτήσει και διάδοχο.
Το θέμα μας όμως, είναι η VW. Μια που η ανάγκη για συναρπαστικά αυτοκίνητα (και σε αυτά υπολογίζουμε τόσο τα σπορ μοντέλα όσο και τα cabrio) είναι μεγαλύτερη σε σχέση με την εύρεση ικανού προσωπικού τεχνολογίας, αναρωτιόμαστε:
Το Golf Cabrio; Σταμάτησε να παράγεται. Το ανοικτό Beetle; Σταμάτησε κι αυτό και μάλιστα, χωρίς να έχει αποκτήσει διάδοχο.
Ανάλογη προβλέπεται να είναι η πορεία και του T-Roc, αν και αυτό «πουλάει» σαν τρελό στην κλειστή εκδοχή του. Γιατί, λοιπόν, να μη δοκιμάσει την τύχη του και ως ανοικτό;