Οδηγούμε το νέο Volvo XC40 PHEV

Διαβάστηκε από 15096 αναγνώστες - 17/9/2020

Το Volvo του 0,5%. Αυτοκίνητα, όπως το νέο Volvo XC40 Plug-in-Hybrid επωφελούνται μιας αμφίβολης δωρεάς φόρου. Εμείς παρόλ αυτά, το οδηγήσαμε και σου αναλύουμε τα χαρακτηριστικά του.

 
 
Η Γερμανία βρίσκεται στον πυρετό της ...πρίζας. Από τότε που το γερμανικό, δημόσιο ταμείο φορολογεί τα υπηρεσιακά αυτοκίνητα, που χρησιμοποιούνται ιδιωτικά, και έχουν «ηλεκτρική» αυτονομία τουλάχιστον 40 km μόνο με 0,5%, οι επιθυμίες για αγορά ενός plug-in-hybrid μοντέλου χτυπάνε κόκκινο! Σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν ένα τέτοιο μοντέλο στην γκάμα τους. Φυσικά και η Volvo, που έχει ένα αυξημένο μερίδιο εταιρικών αυτοκινήτων και έχει την ύψιστη πρόθεση να διατηρεί τους φυσικούς πόρους.



Δώρο – άδωρο;
Από την άλλη, τα plug-in-υβριδικά αυτοκίνητα αμφισβητούνται ως... σωτήρες του περιβάλλοντος. Οι οδηγοί των υπηρεσιακών οχημάτων αποδεικνύονται συχνά... χιλιομετροφάγοι και ξεπερνούν συχνά κατά πολύ τα χιλιόμετρα, που «δίνει» η ηλεκτρική αυτονομία. Έτσι, αναλαμβάνουν υπηρεσία στη συνέχεια οι κινητήρες εσωτερικής καύσης και η κατανάλωση αυξάνεται όπως ο υδράργυρος στο θερμόμετρο όταν ο ασθενής έχει γρίπη. Επιπλέον, εδώ και καιρό δε φορτίζουν όλοι τις μπαταρίες τους με δικά τους έξοδα στην οικιακή πρίζα. Έτσι, η βαριά τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης πηγαίνει απλώς βόλτα, άπρακτη, με την υποστήριξη του κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Plug-In με 262 ίππους
Η πολιτική και η πελατεία μπορούν να συμβιβαστούν με τις παραπάνω αντιθέσεις. Και η Volvo, από την πλευρά της, θέλει να τα έχει με όλους καλά. Με το XC40 T5 Twin Engine οι Σουηδοί παρουσιάζουν ήδη το δέκατο μοντέλο τους, που συνδυάζεται με πρίζα. Το μήκους 4,43 m προσθιοκίνητο μοντέλο είναι το πρώτο plug-in της Volvo, που βασίζεται στη συμπαγή πλατφόρμα του ομίλου CMA, ενώ με συνολική ισχύ 262 PS είναι το ισχυρότερο μοντέλο της οικογένειας των XC40.



Η ομάδα του τρικύλινδρου turbo βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων (180 PS) και του ηλεκτροκινητήρα (82 PS) έχουν να τα βάλουν με τα 1.812 κιλά του lifestyle SUV (η μπαταρία και τα μέρη του ηλεκτροκινητήρα ζυγίζουν σχεδόν 200 κιλά). Η ηλεκτρική αυτονομία υπό ιδανικές συνθήκες φτάνει, σύμφωνα με τη Volvo, τα περίπου 50 χιλιόμετρα, ενώ η κατανάλωση βρίσκεται θεωρητικά στα 2,4 λίτρα. Φυσικά, το γεγονός πως οι υποσχέσεις των φυλλαδίων συχνά δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα δεν είναι εδώ και πολύ καιρό κάποιο μυστικό. Έτσι, έπειτα από τη δοκιμαστική οδήγησή μας γύρω από το Göteborg της Σουηδίας, η κατανάλωση κυμάνθηκε γύρω στα 8 λίτρα.

Ωστόσο, όσοι συνηθίζουν να κινούνται μέσα στην πόλη ή πηγαινοέρχονται στη δουλειά τους, δηλαδή οδηγοί, που έχουν εξελίξει το προφίλ τους, με κύριο στόχο την οικονομία καυσίμου, μπορούν να επωφεληθούν από το ταλέντο του διπλού κινητήρα στην εξοικονόμηση καυσίμου.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει