Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Είναι το ήπια υβριδικό Opel Corsa «game changer»;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Είναι το ήπια υβριδικό Opel Corsa «game changer»;

31/3/2024

Το Corsa έρχεται για πρώτη φορά ως υβριδικό με τεχνολογία 48 volt!
Αθόρυβο, με 136 άλογα κι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Μπορεί να κινηθεί κι αμιγώς ηλεκτρικά για μερικές εκατοντάδες μέτρα.
Καίει λιγότερο κι από diesel, 4,4 λτ./100 χλμ.

Το Corsa έρχεται για πρώτη φορά ως υβριδικό με τεχνολογία 48 volt!

Το Opel Corsa για πρώτη φορά στην 42χρονη ιστορία του έρχεται με ήπια υβριδικό σύστημα, που αποτελείται από τον τρικύλινδρο PureTech κινητήρα 1.2, ένα ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και μια μικρή μπαταρία κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Βρεθήκαμε πίσω από τιμόνι του Corsa με το νέο κινητήριο σύνολο κι ενθουσιαστήκαμε με το τρόπο λειτουργίας του αλλά και την αίσθηση που προσφέρει, αφού νομίζεις ότι οδηγάς ένα ηλεκτρικό όχημα που όμως έχει θερμικό κινητήρα.

Αθόρυβο, με 136 άλογα κι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη!

 Η εναλλαγή μεταξύ ηλεκτρισμού και θερμικού κόσμου είναι αθόρυβη, και ακόμα κι όταν δουλεύει στο full ο κινητήρας εσωτερικής καύσης, θα πρέπει να κλείσεις το ραδιόφωνο για να ακούσεις τη χροιά του. Όσον αφορά την ιπποδύναμη του, έρχεται σε δυο εκδόσεις 100 και 136 ίππων, οι οποίες εφοδιάζονται αμφότερες με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων που ενσωματώνει και τον ηλεκτροκινητήρα.
 

Μπορεί να κινηθεί κι αμιγώς ηλεκτρικά για μερικές εκατοντάδες μέτρα.

Η μπαταρία χωρητικότητας 0,89kWh μπορεί να μην θεωρείται μεγάλη για τα σημερινά δεδομένα, αλλά λόγω του εξελιγμένου υβριδικού συστήματος, επιτρέπει στο γερμανικό μικρό να κινείται 100% ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες ή όταν επιβραδύνει και βοηθά τον βενζινοκινητήρα κατά την εκκίνηση. Σε κάθε άφημα του γκαζιού ή πάτημα του φρένου, η μπαταρία κάνει ανάκτηση ενέργειας, με την ένταση της όμως να μην μπορεί να αυξομειωθεί, όπως άλλωστε και σε σχεδόν όλα τα ήπια υβριδικά οχήματα.

Καίει λιγότερο κι από diesel, 4,4 λτ./100 χλμ.

Το νέο Opel Corsa το οδηγήσαμε σε όλες τις συνθήκες. Μέσα σε αστικό περιβάλλον ένιωθε σαν το σπίτι του, σε επαρχιακούς δρόμους κινούταν με αυτοπεποίθηση, ενώ και στον αυτοκινητόδρομο ταξίδευε με σταθερότητα και ευθοβολία, θυμίζοντας μεγαλύτερα κι ακριβότερα μοντέλα. Στην παρακάνω καλή εικόνα ήρθε να προστεθεί με κρότο η συνολική μέση κατανάλωση, όπου την μετρήσαμε μόλις 4,4 λτ./100 χλμ. (η έκδοση των 100 ίππων όπου δοκιμάσαμε), νούμερο που θυμίζει εξελιγμένους πετρελαιοκινητήρες.
 

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις