autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
8 φωτογραφίες »

Οδηγούμε το πρωτότυπο Opel Astra που θα αφήσει εποχή

Διαβάστηκε από 9036 αναγνώστες - 17/6/2021

Αυτό το Astra θα τρελάνει κόσμο! Οδηγούμε πρώτοι και καλύτεροι το νέο Opel Astra και το λέμε δυνατά: Αυτό το πρωτότυπο μας εντυπωσίασε και μας κέρδισε από τώρα!

Το νέο Opel Astra βγαίνει στην αγορά τον Ιανουάριο του 2022. Εμείς όμως δεν αντέχουμε μέχρι τότε. Οπότε οδηγούμε το πρωτότυπο από τώρα και, όπως θα διαβάσετε παρακάτω, αυτό μας κάνει πολύ χαρούμενους!
 
Πιστή στη συνήθειά της να μας παρουσιάζει μια νέα εκδοχή του δημοφιλούς Astra κάθε περίπου 6 χρόνια από το 1991 που πρωτοκυκλοφόρησε, η Opel ετοιμάζεται να αποκαλύψει στο κοινό το νέο της δημιούργημα – και από ό,τι μπορούμε να προβλέψουμε, οι αντιπρόσωποι της γερμανικής εταιρείας θα τρίβουν τα χέρια τους με ικανοποίηση, αφού το νέο μοντέλο αναμένεται να πάει πολύ καλά σε πωλήσεις. Δεν βγάζουμε αυθαίρετα αυτό το συμπέρασμα – οδηγήσαμε το πρωτότυπο Astra της έκτης γενιάς και προβλέπουμε ότι από του χρόνου έχει να κάνει πολύ κόσμο ευτυχισμένο!
Το νέο Astra δείχει πολύ όμορφο στις πρώτες φωτογραφίες
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά στοιχεία: στα 4,37 μέτρα το νέο Astra έχει αντίστοιχο μήκος με τον προκάτοχό του, ενώ σε πλάτος τον ξεπερνά κατά πέντε εκατοστά. Από την άλλη είναι κοντύτερο κατά ενάμισι εκατοστό, με το ύψος του να φτάνει στα 1,47 μέτρα. Πρώτη εντύπωση: ακόμα και καμουφλαρισμένο, το νέο Astra δείχνει πιο στιβαρό και πιο γυμνασμένο από την προηγούμενη γενιά του. Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με τον εμπρός πρόβολο, που είναι κατά πέντε εκατοστά κοντύτερος. Το εμπρός του μέρος είναι πιο ψηλό και μυώδες, απόρροια του σχεδιασμού Opel Vizor που θαυμάσαμε στο Mokka, με τους πλαστικούς προβολείς led να δένουν αρμονικά με τη κεντρική γρίλια. Μπορεί στις φωτό με το καμουφλάζ να μην είναι προφανές, αλλά αν ρίξετε μια ματιά στο Mokka θα καταλάβετε. Το ίδιο ισχύει και για το πίσω μέρος, με τα led να δένουν τέλεια με τις γωνίες του πορτμπαγκάζ.


 
Το νέο Astra μπαίνει στα χωράφια των υβριδικών plug-in
Στο εσωτερικό τώρα, τα πράγματα συνεχίζουν να ικανοποιούν. Το cockpit είναι εντυπωσιακό. Μιλάμε για τρεις γυάλινες επιφάνειες που ενώνονται σε μία. Πίσω από το τιμόνι έχουμε μια οθόνη 10 ιντσών, που μας πληροφορεί για την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις στροφές του κινητήρα. Στο κέντρο, με έντονη κλίση προς τον οδηγό όπως λατρέψαμε στις BMW, έχουμε την οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων. Από κάτω της έχουμε πραγματικά κουμπιά, με τα οποία ελέγχεται, μεταξύ άλλων, το σύστημα κλιματισμού. Υπάρχει και περιστροφικός διακόπτης βεβαίως-βεβαίως, που λογικά θα έχετε καταλάβει πως είναι ένα από τα κολλήματά μας.



Η Opel έχει επενδύσει το κεντρικό σημείο με ένα ειδικό φιλμ και τα άκρα με ματ επιφάνειες, ώστε να μην δημιουργούνται αντανακλάσεις που κάνουν την ανάγνωση δυσκολότερη. Για πρώτη φορά στο Astra οι πληροφορίες προβάλλονται μέσω head-up display απευθείας από το ταμπλό – αλλά όχι σήμερα, αφού το εσωτερικό είναι επίσης καμουφλαρισμένο.
Σε επίπεδο μοτέρ έχουμε τους γνωστούς δυο τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες 1,2 λίτρων που αποδίδουν 110 και 130 άλογα και τον diesel 1,5 λίτρων με 110 άλογα. Όλοι τους μπορούν να συνδυαστούν είτε με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με οκτατάχυτο αυτόματο. Καινούργια για το Astra είναι η υβριδική έκδοση: αυτή περιλαμβάνει έναν 1600άρη, τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης, που κάνει παρέα με έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και με τη μπαταρία που είναι τοποθετημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα. Αποδίδει 180 ίππους, αλλά η Opel ετοιμάζει άλλη μία έκδοση, που θα φτάνει τα 225 άλογα. Εδώ να προσθέσουμε ότι το πρωτότυπο που οδηγούμε είναι κατασκευασμένο από τον Μάρτιο, δηλαδή ακόμα βρίσκεται στο μέσο περίπου της περιόδου τελειοποίησης των όποιων στοιχείων την απαιτούν.


 
Η Opel έχει ακόμη δουλίτσα να κάνει πάνω στο σασί
Οι σχεδιαστές του σασί θα δουλέψουν λίγο παραπάνω από τους υπόλοιπους τους επόμενους μήνες, αφού έχουν στήσει το υβριδικό πολύ σφιχτό, με αποτέλεσμα να περνούν σχετικά έντονα στους επιβάτες οι ανωμαλίες του δρόμου. Ωστόσο, σε καλή άσφαλτο δεν υπάρχει πρόβλημα και το αυτοκίνητο γκαζώνει ικανοποιητικά με τη βοήθεια του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτροκινητήρα. Χρησιμοποιώντας τον κατάλληλο διακόπτη μπορούμε να επιλέξουμε οδήγηση αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, πράγμα που στις περισσότερες των περιπτώσεων αρκεί για τις καθημερινές μας μετακινήσεις: με τη μπαταρία μας να βρίσκεται στο 60%, έχουμε ακόμα 38 χιλιόμετρα να διανύσουμε με αυτόν τον τρόπο.

Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού που το νέο Astra θα έχει ήδη αποκτήσει την τελική του μορφή, η Opel σκοπεύει να έχει τελειοποιήσει τα πάντα: το τιμόνι θα είναι πιο ακριβές και θα παρέχει την κατάλληλη πληροφορία στον οδηγό, η οδική συμπεριφορά θα βελτιωθεί ακόμα και στις μεγάλες ταχύτητες, ενώ το ίδιο θα συμβεί και στη σταθερότητα και άνεση που παρέχει το αυτοκίνητο στις οδικές ανωμαλίες. Όχι τίποτε σοβαρές βελτιώσεις – μιλάμε για επίπεδο λεπτομέρειας. Κάτι που έχει ήδη συμβεί με τη θέση οδήγησης: περίπου δυο εκατοστά πιο χαμηλή, σε κάνει να νιώθεις ένα με το αυτοκίνητο – και αν τα καθίσματα ήταν ένα τσακ πιο στενά, θα λέγαμε ότι γίνεσαι ένα και με το κάθισμα.



Για να κλείσουμε, θα πούμε ότι η Opel συμμερίζεται τον ενθουσιασμό μας για το νέο Astra και αναμένει η ζήτηση να είναι μεγάλη: το αφεντικό της εταιρείας, Michael Lohscheller, δήλωσε ότι θα χρειαστούν 300 επιπλέον υπαλλήλους σε δύο βάρδιες για το εργοστάσιο στο Hesse, όπου το Astra θα κατασκευάζεται παρέα με το Citron DS4. Ανοίγουν οι δουλειές με το νέο Astra!

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε