autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το Golf που ποτέ δεν βγήκε στην παραγωγή

Διαβάστηκε από 17916 αναγνώστες - 28/4/2020

Το τμήμα σχεδίασης της VW στο Düsseldorf έβαλε τις τελευταίες πινελιές στη ράλλι εμφάνιση αυτού του Golf, ενώ η Schmidt Motorsport από το βόρειο τμήμα της Βαυαρίας εξέλιξε το όχημα. Ο ειδικός των κινητήρων, Norbert Kreyer, σχεδίασε και κατασκεύασε το νέο τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο, που είναι εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο, διαθέτει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και turbo της Garett. Η χωρητικότητά του είναι δύο λίτρων, η ισχύς του φτάνει τα 275 PS, αλλά έχει δυναμικό για 400 PS στο αγωνιστικό trim του και συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Χωρίς την τετρακίνηση, φυσικά δε θα υπήρχε στο μηχανοκίνητο αθλητισμό κανένα ενδιαφέρον. Στο A59, η τεχνολογία των Steyr-Daimler-Puch υπολογίζει τη βέλτιστη αναλογία πρόσφυσης και κατανέμει τη δύναμη μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα μέσω ενός πολύδισκου μπλοκέ στο κεντρικό διαφορικό.



Τουλάχιστον 25% της ροπής κατευθύνεται μπροστά, ενώ το υπόλοιπο προς τα πίσω. Μια αεροτομή στο πίσω μέρος της οροφής ασκεί πίεση στους αντίστοιχους τροχούς. Με μια φαρδιά εμπρόσθια ποδιά και παχιά φτερά, το καπό του κινητήρα, που έχει τρεις σχισμές και τους τροχούς της Speedline, το Golf μοιάζει με ένα... Syncro έπειτα από κατάχρηση αναβολικών.



Ο Walter Röhrl πιστοποίησε το ταλέντο του A59
Είναι θαυμαστό το γεγονός ότι ο γίγαντας VW και μια χούφτα εξωτερικοί εμπειρογνώμονες κατόρθωσαν να κατασκευάσουν μέσα σε ένα χρόνο ένα μοντέλο για homologation με έγκριση για το δρόμο. Το super Golf ξεκίνησε το καλοκαίρι του 1993.



Ο Walter Röhrl, ο οποίος κυνηγούσε το αυτοκίνητο στη Nordschleife του Nürburgring ένα χρόνο αργότερα, πιστοποίησε στο πρωτότυπο το ταλέντο του. Ο Ferdinand Piëch, ο οποίος είχε αναλάβει την ευθύνη του οικονομικά κατεστραμμένου κατασκευαστή αυτοκινήτων της VW, από την 1η Ιανουαρίου του 1993, δυστυχώς ξεκίνησε με το κόκκινο μολύβι στο χέρι. Δεν υπήρχαν χρήματα για δαπανηρές περιπέτειες όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και το project σταμάτησε. Κρίμα, γιατί το A59 είχε όλα τα φόντα για κάτι περισσότερο.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει