Πανέμορφο το νέο V.. Το Mercedes V-Class ανανεώθηκε, με νέα σχεδίαση στο εμπρός μέρος και περισσότερη πολυτέλεια στο εσωτερικό, αλλά όχι και με πολυμέσα τελευταίας γενιάς.
Γιατί facelift, αφού το υπάρχον μοντέλο είναι ακόμα καλό? Σαφώς, αλλά έχει ήδη πέντε χρόνια στην πλάτη του. Μετά από περισσότερες από 200.000 πωλήσεις, η Mercedes αποφάσισε να ανανεώσει την V-Class. Το βαν της Benz έχει αλλάξει για το 2019, με τους σχεδιαστές να έχουν τροποποιήσει ελαφρώς μόνο το μπροστινό μέρος. Ο προφυλακτήρας έχει μεγαλώσει σε πλάτος, η μάσκα με τις γρίλιες και τα διαμάντια κυριαρχείται ακόμα από το μεγάλο αστέρι της εταιρίας, αλλά πλέον έχει διαφορετική δομή. Στην πλαϊνή και πίσω πλευρά, όλα παραμένουν τα ίδια. Οι αλλαγές εστιάζονται σε άλλους τομείς.
Με νέο κινητήρα και 9άρι αυτόματο κιβώτιο
Ο γνωστός τετρακύλινδρος των 2.15 λίτρων αντικαθίσταται από τον νέο κινητήρα ντίζελ των δύο λίτρων, κωδικός OM 654, με διαφορετικά επίπεδα ισχύος. Υπάρχει επίσης το νέο κορυφαίο μοντέλο V 300 d με 239 ίππους. Την ίδια στιγμή, το μοντέρνο κιβώτιο 9G-Tronic αντικαθιστά το προηγούμενο 7G-Tronic. Η Mercedes αναβαθμίζει επίσης τα συστήματα υποστήριξής της. Το ψηλό επίπεδο εισόδου είναι τόσο άνετο όσο συνήθως, η θέση καθισμάτων άνετη. Το πιλοτήριο της V-Class, με εξαίρεση τους κομψότερους αεραγωγούς, είναι γνωστό. Αλλά ενώ το νέο Sprinter εξοπλίζεται με το νέο σύστημα MBUX, το facelift της V-Class δεν περιλαμβάνει αυτή την παροχή. Έτσι δεν υπάρχει απάντηση στο «Hey Mercedes! Κάνει κρύο», και η θέρμανση του καθίσματος πρέπει να ενεργοποιηθεί χειροκίνητα από εσάς. Αλλά με πρόσβαση στο Internet και GPS με δεδομένα κίνησης σε πραγματικό χρόνο, το Benz είναι τουλάχιστον ενημερωμένο.
Ορισμός της άνεσης: Καθίσματα με μασάζ!
Μάλιστα στη δεύτερη σειρά καθισμάτων, υπάρχει ένα πραγματικό highlight. Με επιπλέον χρέωση, η V-Class είναι τώρα διαθέσιμη με τα αποκαλούμενα πολυτελή καθίσματα, τα οποία είναι διαθέσιμα στην Κίνα από το 2016. Στη Γερμανία, είναι κάτι καινούργιο και φέρνουν μαζί τους όλα τα φανταστικά χαρακτηριστικά, όπως λειτουργία ανάκλησης, μασάζ, κλιματισμό. Μια πρώτη δοκιμή των καθισμάτων καθιστά σαφές, ότι η άνεση που προσφέρουν δεν είναι κατώτερη, σε σχέση με την S-Class. Ακουμπήστε το κεφάλι σας σε ένα άνετο μαξιλάρι, τεντώστε τα πόδια σας, κάντε απαλό μασάζ, και μετατρέψτε τις μακρινές αποστάσεις σε ταξίδια ευεξίας. Για το σκοπό αυτό, τα πολυτελή καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν με ευελιξία πάνω στο σύστημα σιδηροδρόμου στο πάτωμα, ενώ κατόπιν αιτήματος, τα καθίσματα μπορούν να τοποθετηθούν ακόμη και αντίθετα προς την κατεύθυνση της διαδρομής. Εάν χρειάζεστε πολύ χώρο, μπορείτε να παραγγείλετε πάγκους ή μεμονωμένα καθίσματα, έτσι ώστε οκτώ άτομα να μπορούν να ταξιδεύουν άνετα. Η βασική διαμόρφωση αποτελείται από τέσσερα άνετα καθίσματα, ενώ η ξεχωριστά ανοιγόμενη οπίσθια πόρτα παραμένει στο πρόγραμμα. Το V-Class facelift από τον Ιούνιο θα αρχίσει να παραδίδεται.
Συμπέρασμα
Μπράβο, Mercedes! Ακόμα κι αν μόνο οι επαγγελματίες αναγνωρίζουν το facelift αμέσως, στο εσωτερικό η νέα V-Class έχει αναβαθμιστεί όπως ποτέ άλλοτε. Το προσωπικό μου αγαπημένο χαρακτηριστικό είναι τα καθίσματα μασάζ στη δεύτερη σειρά. Προς οδηγούς ταξί.. Γιατί πρέπει πάντα να είναι η E-Class και όχι το νέο V?