Πάντως, πιο αποφασιστικές κινήσεις έγιναν στο εσωτερικό, όπου η Renault… αναποδογύρισε ό,τι ήταν δυνατόν. Ανεξάρτητα που ακουμπούν τα χέρια, υπάρχει πολλή μεγάλη πιθανότητα να συναντήσουν μαλακές επιφάνειες. Επομένως, καταγράφουμε ένα βήμα μπροστά, αν σκεφτούμε ότι το προηγούμενο πλέον μοντέλο διέθετε μία... έρημο από πλαστικό.
Τα καθίσματα αφήνουν στον επιβάτη μία άνετη εντύπωση, ενώ το ψηφιακό συνδυαστικό όργανο αρέσει και πείθει με το πόσο ευανάγνωστο είναι. Στην πίσω σειρά θέσεων καταλαβαίνει κανείς ξεκάθαρα την αύξηση του μεταξονίου κατά 2 cm. Εδώ λοιπόν, μπορεί να καθίσει με άνεση ένας επιβάτης με ύψος 1,80 m. Τα γόνατα έχουν άφθονη ελευθερία χώρου, ενώ ακόμα και πάνω από το κεφάλι υπάρχει μεγάλο περιθώριο, ενώ στο πίσω κάθισμα του Captur υπάρχουν οι standard βάσεις στήριξης Isofix για το παιδικό κάθισμα.
Με νέους κινητήρες
Εκτός από το νέο σύστημα infotaiment “Easy Link” στο γαλλικό μοντέλο θα δούμε και νέους κινητήρες. Τα τρία σύνολα βενζίνης θα είναι ισχύος 100, 130 και 155 PS. Ο λιγότερο ισχυρός όλων θα συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, ενώ το κορυφαίο θα εφοδιάζεται standard με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Ο μικρότερος κινητήρας θα είναι διαθέσιμος και με υγραέριο (LPG), ενώ σε σχέση με τους diesel οι Γάλλοι θα διαθέτουν το Captur με δύο κινητήρες 95 και 115 PS. Την επόμενη χρονιά, μάλιστα, θα δούμε και μια plug-in υβριδική έκδοση. Η έναρξη των πωλήσεων προβλέπεται για τα τέλη του 2019, με τις τιμές να αυξάνονται πιθανότατα ελαφρώς. Μένει μόνο το ερώτημα: «Μπορεί το νέο Captur να βασιστεί στην εμπορική επιτυχία του προηγούμενου, το οποίο έχει πουλήσει συνολικά πάνω από 1,2 εκατ. κομμάτια;» Oh, la, la…
Συμπέρασμα
Η Renault ήταν με το Captur εδώ και πολύ καιρό trend setter στα μικρά SUV. Η νέα έκδοση έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 11 cm και φτάνει πλέον συνολικά τα 4,23 μ. Δεν είναι πλέον ένα μικρό SUV, ωστόσο διαμορφώνει τάσεις.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr