Το V60 Cross Country συνδυάζει τα στοιχεία ενός στέισον βάγκον με αυτά ενός SUV, διακρινόμενο συν τοις άλλοις και στον τομέα της κατανάλωσης και της οδικής συμπεριφοράς
Η ιδέα του V60 ήταν πάρα πολύ απλή.
Παίρνουμε την πλατφόρμα ενός station wagon την «τοποθετούμε» 7 εκατοστά ψηλότερα, προσθέτουμε τετρακίνηση και κάποια στοιχεία τα οποία διαφοροποιούν αρκετά την έκδοση και έτοιμο το V60 Cross Country. Πρόκειται άραγε για μια έξυπνη ή για μια απλοϊκή ιδέα συμβιβασμού?
Στην πράξη αποδεικνύεται το πρώτο, καθώς το Σουηδικό SUV επωφελούμενου των συμπαγών διαστάσεων του είναι σταθερό και ήσυχο στον αυτοκινητόδρομο, με την ανάρτηση να συμβάλλει από την πλευρά της, στην παρεχόμενη στο εσωτερικό άνεση, αλλά και πιο οικονομικό έναντι του αδελφού μοντέλου του XC 60.
Τα καταφέρνει μια χαρά και στις εκτός δρόμου μετακινήσεις, αφενός λόγω της αυξημένης απόστασης του από το έδαφος και αφετέρου χάρη στο έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, το οποίο διανέμει άμεσα την ισχύ στους τροχούς που την χρειάζονται.
Σε σχέση με το συμβατικό V60, το Cross Country έχει πιο άνετα και πιο υψηλά τοποθετημένα καθίσματα, ενώ είναι και κατά μόλις 190 κιλά βαρύτερο έναντι αυτού. To Cross Country θα διατίθεται αρχικά με ένα 2λιτρο πετρελαιοκινητήρα 190 ίππων με 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ από το καλοκαίρι και μετά θα διατίθεται και με ένα μοτέρ βενζίνης (T5 AWD) 250 ίππων.
Πρώτη εντύπωση Τι μας άρεσε και τι όχι
Κομψή αισθητική, καλή ποιότητα κατασκευής, πιο άνετο από το V60 με καλή οδική συμπεριφορά και καλή τηρουμένων των αναλογιών κατανάλωση.
Συμπέρασμα
Το V60 Cross Country διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά τα οποία θα το οδηγήσουν στην επιτυχία. Σε όποιον «πέφτει» ακριβή η πολυτελής έκδοση Pro, μπορεί από το προσεχές καλοκαίρι να παραγγείλει τη βασική έκδοση Cross Country.