Peugeot 408 Plug-in: Πρώτη οδήγηση
Με το Peugeot 408 σίγουρα ξεχωρίζεις
Όμορφο; Βλοσυρό; Κομψό; Οι απόψεις διίστανται για την εμφάνιση του νέου Peugeot 408, αλλά σίγουρα καταφέρνει να τραβάει τα βλέμματα. Πραγματικά οι σχεδιαστές της γαλλικής εταιρίας είχαν θεία έμπνευση όταν δημιουργούσαν το μοντέλο στο χαρτί, αφού καταφέρνει να μπαίνει ταυτόχρονα στα χωράφια 3 κατηγοριών. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τα περιμετρικά πλαστικά και οι ποδιές εμπρός και πίσω θυμίζουν έντονα SUV, η κεκλιμένη οροφή κάνει το μοντέλο να μοιάζει με coupe, ενώ το μήκος των 4,7 μέτρων σε συνδυασμό με το χαμηλό ύψος και την κομψή σχεδίαση του μεσαίου τμήματος φέρουν σε sedan οικογενειακό όχημα.
Στη βασική έκδοση έρχεται με τον γνωστό 1.200αρη τρικύλινδρο κινητήρα Puretech των 131 ίππων, ενώ στο τομέα των αναρτήσεων συναντάμε γόνατα MacPherson μπροστά κι ημιάκαμπτο άξονα πίσω, όπως στα περισσότερα γαλλικά μοντέλα
Με 225 ίππους και 360 Nm το Peugeot 408 Plug-In
Εμείς βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι του Peugeot 408 Hybrid των 225 ίππων, όπου το βάρος του σκαρφαλώνει στους 1,9 τόνους λόγω του Plug-In συστήματος. Στη συγκεκριμένη έκδοση κάτω από το καπό βρίσκεται ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 1.600 κ.εκ. που συνεργάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 110 ίππων, ενώ ένα αυτόματο σασμάν 8 σχέσεων στέλνει την ισχύ στους εμπρός τροχούς.
Η συνεργασία μεταξύ βενζίνης και ρεύματος είναι άψογη, με το μοντέλο να ξεκινά με ιδιαίτερη κομψότητα και να λειτουργεί αποκλειστικά ηλεκτρικά όσο του επιτρέπει η θέση του πεντάλ του γκαζιού. Υπό μερικό φορτίο και με ενεργοποιημένο τον θερμικό κινητήρα βουίζει διακριτικά, ενώ ο θόρυβος δεν γίνεται ενοχλητικός ούτε όταν επιταχύνει στο τέρμα. Η Peugeot υπόσχεται περισσότερα από 60 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας, όμως κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας δεν μπορέσαμε να ξεπεράσουμε τα 50 χλμ. Όσο για τη φόρτιση της μπαταρίας, ένας πλήρης κύκλος σε wallbox 7.4 kW διαρκεί μία ώρα και 40 λεπτά.
Σχολιάστε |