7 φωτογραφίες »

Οι νέοι προβολείς και ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας συνιστούν τις κυριότερες διαφορές εξωτερικά.

Πρώτη Οδήγηση: Mercedes C-Class Facelift

Διαβάστηκε από 4109 αναγνώστες - 22/8/2018

Η ανανεωμένη C - Class μπορεί να δείχνει σχεδόν ίδια με το προηγούμενο μοντέλο, δεν είναι όμως, όχι τόσο εξωτερικά, όσο κάτω από το περίβλημα, όπου και υπάρχει περίσσευμα νέας τεχνολογίας.

 
 
Πρώτη εντύπωση
Τι μας αρέσει και τι όχι:

Η ανανεωμένη C-Class φαντάζει πιο συμπαγής και πιο κομψή, ενώ έχει αναβαθμιστεί και τεχνολογικά. Εκνευριστικά μακροσκελής είναι η λίστα με τα πολύπλοκα πακέτα εξοπλισμών και τιμές. 

Πολλές, αν και όχι τόσο ευδιάκριτες είναι οι αλλαγές που φέρει η νέα C-Class. Σταχυολογούμε: νέοι προβολείς (αλογόνου με φώτα ημέρας από τη βασική έκδοση ήδη), ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες, νέοι τροχοί και χρωματισμοί. Περνώντας στο εσωτερικό οι αλλαγές που συναντά κανείς αφορούν στις επενδύσεις από ξύλο καρυδιάς ή δρυός. Το ταμπλό της βασικής έκδοσης περιλαμβάνει τα κλασσικά στρογγυλά όργανα. Με την αντίστοιχη χρέωση μπορεί να αποκτήσει κάποιος οθόνες ψηφιακών ενδείξεων 12,3 ιντσών, οθόνη 10,25 ιντσών και σύστημα πλοήγησης, αντί της οθόνης των 7 ιντσών που απαντάται στη βασική έκδοση. Εν αντιθέσει με τη σχεδίαση, τομέας στον οποίο και υπήρξε εγκρατής η Mercedes, στο θέμα της ασφάλειας και της τεχνολογίας υπήρξε αρκετά γενναιόδωρη, προσεγγίζοντας την S-Class. Με το Distronic για παράδειγμα προσαρμόζεται η ταχύτητα σε στροφές και διασταυρώσεις. Σε αυτό προστίθενται και άλλα έξυπνα βοηθητικά συστήματα για φρενάρισμα ανάγκης, αλλαγή λωρίδας κ.λπ. Πολλά και καλά είναι και τα νέα σε ό,τι αφορά στους κινητήρες και κυρίως στο νέο 1,5 λίτρων βενζινοκινητήρα των 184 ίππων του C200. Ο τετρακύλινδρος αυτός κινητήρας με Twin- Scroll Turbo λειτουργεί με ενναλάκτη 48 Volt και μια μικρή μπαταρία (περίπου μιας κιλοβατώρας). Κατά την επιβράδυνση ανακτάται ενέργεια και η μπαταρία φορτίζεται. Η εν λόγω γεννήτρια, EQ Boost κατά την Mercedes, συνεπικουρεί τον βενζινοκινητήρα παρέχοντας του 14 επιπλέον ίππους μέχρι το turbo να αναπτύξει πλήρη ισχύ. Νέος είναι και ο δίλιτρος κινητήρας των 285 ίππων στο C300. Στους πετρελαιοκινητήρες συναντάμε τον νέο 1600άρη των 122 ίππων στο C180d και αυτόν των 160 ίππων, ο οποίος φιλοξενείται κάτω από το καπό του C200. Ο τελευταίος ανήκει στην τρέχουσα γενιά κινητήρων OM654, όπως και ο δίλιτρος κινητήρας του C220d (194 ίπποι) του μοντέλου της δοκιμής μας. Ο κινητήρας έχει αρκετή δύναμη και είναι σχετικά φειδωλός σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση. Το αυτόματο κιβώτιο των 9 σχέσεων λειτουργεί ήρεμα και απλά, συνεργαζόμενο αρμονικά με τον κινητήρα. Στο δρόμο το κύριο χαρακτηριστικό της C-Class είναι η άνεση. Το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο και σαφές και σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων και την ανάρτηση η οποία απορροφά τα πάντα στο διάβα της δημιουργούν ένα αυτοκίνητο με υποδειγματική κίνηση εκτός των τειχών. Για θόρυβο στο εσωτερικό ούτε λόγος. Η C- Class διατίθεται σε πληθώρα εκδόσεων, κινητήρων και πακέτων εξοπλισμών.

Συμπέρασμα 
Το facelift λογίζεται ως πετυχημένο, αν και αυτό δεν φαίνεται εκ πρώτης όψεως. Οι κινητήρες και τα ηλεκτρονικά «καλούδια» επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές.