autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Πρώτη επαφή με το DS N°8
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρώτη επαφή με το DS N°8

13/12/2024

Αναμένεται το δεύτερο μισό του 2025, με την τιμή του να εκτιμάται στα 65.000 ευρώ.
Επιβλητικές διαστάσεις και μοντέρνα σχεδίαση βασισμένη στο Aero Sport Lounge concept.
Ισχύς από 230 έως 350 ίππους και μέγιστη αυτονομία τα 750 χλμ.
Φουτουριστική εσωτερική σχεδίαση με χρήση καλών υλικών, πορτμπαγκάζ 620 λτ.

Αναμένεται το δεύτερο μισό του 2025, με την τιμή του να εκτιμάται στα 65.000 ευρώ.

Λίγες μέρες αφού διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες του DS No8, είμαστε σε θέση να ρίξουμε μια κοντινή ματιά στο μεγάλο sedan της DS automobiles. Το 2014, η DS έγινε ξεχωριστή μάρκα με στόχο να διαχωριστεί από την Citroen και να ακολουθήσει τον δρόμο ώστε να γίνει μια premium μάρκα. Μέχρι τώρα, το DS 3 Crossback E-Tense ήταν το μόνο ηλεκτρικό μοντέλο της, οι Γάλλοι όμως σκοπεύουν αυτό να αλλάξει με το νέο No8. Το όνομα του μαρτυρά τι θα επακολουθήσει, καθώς και τα επόμενα ηλεκτρικά μοντέλα της μάρκας πρόκειται να ονομαστούν με αντίστοιχο τρόπο. Όσο για το συγκεκριμένο, αναμένεται να κυκλοφορήσει στο δεύτερο μισό του 2025. Η τιμή του παραμένει άγνωστη, παρόλα αυτά οι πρώτες εικασίες του ειδικού τύπου εκτιμούν το κόστος να ανέρχεται στα 65.000 ευρώ στην αγορά της Γερμανίας.

Επιβλητικές διαστάσεις και μοντέρνα σχεδίαση βασισμένη στο Aero Sport Lounge concept.

Οπτικά, θα έλεγε κανείς πως το νέο DS No8 δεν μοιάζει άγνωστο. Αυτό ίσως οφείλεται στο γεγονός ότι το ηλεκτρικό μοντέλο έχει βασιστεί στο Aero Sport Lounge concept που είχε παρουσιαστεί 4 χρόνια πριν. Ενδεχομένως κάποια στοιχεία του να ήταν πολύ δύσκολο να επιβιώσουν σε ένα μοντέλο παραγωγής, όμως η ομοιότητα παραμένει εμφανής. Το νέο fastback sedan της DS, όπως και το concept, είναι ιδιαίτερα επιβλητικό με το μήκος του να φτάνει τα 4,82 μ. Είναι επίσης πολύ φαρδύ με το πλάτος του να εκτείνεται στα 1,90 μ. χωρίς τους καθρέφτες, ενώ έχει ύψος 1,58 μ. Η εξωτερική όψη, που σίγουρα θα τραβήξει τα βλέμματα, ολοκληρώνεται με μεγάλες ζάντες 19 ή 21 ιντσών σε αεροδυναμικά σχέδια.

Ισχύς από 230 έως 350 ίππους και μέγιστη αυτονομία τα 750 χλμ.

Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει σε 3 διαφορετικά κινητήρια σύνολα με κίνηση στους εμπρός ή και τους τέσσερις τροχούς. Η απόδοση του θα κυμαίνεται από τους 230 στους 350 ίππους, οι οποίοι θα αντλούνται από μπαταρίες 74 και 97,2 kWh. Με αυτές, το νέο DS No8 θα είναι σε θέση να διανύσει από 525 χλμ. έως 750 χλμ., αντίστοιχα. Το μηχανικό σύνολο θα εδράζεται πάνω στην STLA medium basis πλατφόρμα της Stellantis σε αρχιτεκτονική 400-volt. Ίσως αυτή ακούγεται «μικρή» σε μια εποχή που χρησιμοποιείται 800-βολτη σε πολλά ισχυρά ηλεκτρικά, όμως είναι ικανή για φόρτιση με ισχύ ρεύματος έως και 160 kW, που δεν θεωρείται αργή σε καμία περίπτωση.

Φουτουριστική εσωτερική σχεδίαση με χρήση καλών υλικών, πορτμπαγκάζ 620 λτ.

Με μια πρώτη ματιά στο εσωτερικό του, το συμπέρασμα είναι πως πρόκειται για μία μοντέρνα και κομψή καμπίνα. Το τιμόνι σε σχήμα X και ο φωτισμός της κεντρικής κονσόλας έχουν φουτουριστική σχεδίαση, που μοιάζει να έχει προκύψει από ταινία επιστημονικής φαντασίας. Αλλά δεν είναι μόνο η σχεδίαση που ξεχωρίζει στο εσωτερικό, αλλά και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, τα οποία είναι αξιόλογα τόσο σε όψη, όσο και στην υφή τους. Την ίδια στιγμή, ο χώρος είναι άπλετος και στις δύο σειρές καθισμάτων, κάτι που προϊδεάζει πως το μεγάλο sedan της DS θα είναι πολύ άνετο σε μακρινές αποστάσεις. Ο αποθηκευτικός χώρος που πλησιάζει τα 620 λτ. σίγουρα θα χωρέσει τις αποσκευές των επιβατών, ενώ δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί πόσο μεγαλύτερος θα γίνεται με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Αναμένουμε να βρεθούμε στον δρόμο με το DS No8, ώστε να διαπιστώσουμε αν είναι όσο καλό μοιάζει οδηγικά.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις